dare to dream











D'Owner


Assalamualaikum pakcik , makcik , nenek dan atok sekalian . Terima Kasih kerana sudi melawat blog saya yang comel ni *kay perasan kejap* Dah melawat tu , pandai pandai lah buat macam rumah sendiri . Jangan bagi berhabuk dan sila buangkan perasaan malu untuk menekan button FOLLOW yang terserlah :)

I | Love | You


D'Status

I AM IN LOVE



D'Credits

Template by : Nida Inayah Maghfirani
Basecode: Husnaa
Tutorial: Chiq Ziera
Image: Cuse
Other:

Older Post | Newer Post
Aku Hilang --
Sunday 13 April 2014 | Sunday, April 13, 2014 | 0 Sweet Cupcake

" Mu gi mana ?
" Asal tak online whatsapp ? "
" Where are you ?
" Do you need a rest ? Take your time babe ! "

Aku tak menghilangkan diri -- 
Aku , alhamdulillah masih bernyawa di bumi Kemaman ni .
Terima Kasih kepada mereka yang mengambil berat tentang aku .
Aku hargai .
Tapi , aku manusia --
Perlukan masa untuk merehatkan minda dan jiwa .
I am tired all of those things --
What kind all of those things ?
Hm --
Aku manusia --
Mempunyai perasaan yang tak menentu
" Aku dapat tawaran ini "
" Eh , sama lah aku . "
" AKU TAK DAPAT APA PUN "
Almost everyday , EVERYDAY , I've spent all my time waiting for PAKCIK POSMEN.
Aku merancang tapi aku yakin dan percaya ketentuan Allah S.W.T
Aku setia menanti 
Bersabar --
Sebab lain aku mendiamkan diri --
Tangan aku pedih sebab terkena air panas .
Yes .
Aku memang bukan jenis buat kerja lemah lembut.
Bukan.
Aku buat dengan kasar .
Aku lupa dalam cawan ada air panas 
Tapi Alhamdulillah sekarang dah baik .
Dah boleh balas mesej whatsapp wechat viber 
Thats all for now . I am tired right now .

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh .