dare to dream











D'Owner


Assalamualaikum pakcik , makcik , nenek dan atok sekalian . Terima Kasih kerana sudi melawat blog saya yang comel ni *kay perasan kejap* Dah melawat tu , pandai pandai lah buat macam rumah sendiri . Jangan bagi berhabuk dan sila buangkan perasaan malu untuk menekan button FOLLOW yang terserlah :)

I | Love | You


D'Status

I AM IN LOVE



D'Credits

Template by : Nida Inayah Maghfirani
Basecode: Husnaa
Tutorial: Chiq Ziera
Image: Cuse
Other:

Older Post | Newer Post
R I N D U ❤
Tuesday 7 January 2014 | Tuesday, January 07, 2014 | 0 Sweet Cupcake
Assalamualaikum 

Suddenly , tonight I've got idea to publish something that could remind me all of sweet memorable with my friends . You should appreciate them , your friends while they are still with you . Create sweet moments with your lovely friends !

Sumpah , aku rindu kau kawan . 
J'espère que nous serons toujours ensemble


Kenangan bersama mereka membuatkan aku rasa nak putar balik masa ke zaman tingkatan 1 , walaupun peritnya masa tingkatan 1 terpaksa berpisah dengan kengkawan sekolah rendah . Yeah , aku juga merindui mereka . 

chaque réunion sera séparait


J'ai honte à dire que Je t'aime , ami .

True friendship is when you walk into their house and your WiFi connects
automatically


Setiap manusia akan mengalami ini . Tipulah kalau cakap AKU TAK RINDU LANGSUNG KAWAN KAWAN AKU . Mohon bunuh orang seperti ini . Kawan , orang yang paling banyak aku spent masa untuk share cerita , gossip , untuk share suka duka . Sekarang susah nak cari kawan yang sejati sebab H I P O K R I T . Lebih baik KECEWA dengan KEJUJURAN daripada BAHAGIA dengan PEMBOHONGAN . Betapa sakitnya apabila kita ditipu hidup hidup dengan orang yang kite beri kepercayaan . Sekali kau tipu , tidak akan ada lagi kepercayaan terhadap kau !



Mengenali kamu hanya mengambil waktu yang singkat . Tapi berjauhan untuk selamanya seperti meragut nyawa aku selamanya . Mereka telah banyak memberi aku sokongan sewaktu aku tiada siapa di SMK JAYTHREE . Yang lain juga kawan aku . Tapi itulah , yang ni PALING rapat . Aku tetap sayang mereka :') 

The language of friendship is not words but meanings


Kekadang memang dalam persahabatan ni ada PERIT , ada MANIS , ada MASIN nya . Makanan takkan sedap kalau hanya diletakkan gula . Memang banyak perkara yang diingini berlaku . Kekadang sampai mata merah , tangan genggam , mulut kumat kamit . Tapi dalam hati memohon agar ia tidak berlanjutan . 



Friendship is the only cement that will ever hold the world together
Anugerah oleh Allah yang pertama ialah mempunyai keluarga yang teramat bahagia . Kedua mempunyai kawan yang kekadang memahami , kekadang tidak memahami , kekadang makan hati , kekadang senyum , kekadang masam , kekadang sedih , kekadang gembira , kekadang gelak , kekadang gurau sampai tak hingat duniaaaa . 


Kenangan terindah , menjalankan tanggungjawab bersama ; Belajar same same , buat jahat same same , nangis same same , gelak same same , lepak dengan cikgu , lepak dengan junior , mesyuarat same same , pergi kem sama sama . Semua sama sama . Kalau boleh , nak pergi Universiti nanti pun sama sama . 



Setiap manusia mempunyai kenangan terindah tersendiri . Semua nak ulang balik kalau boleh . Tapi apakan daya , gambar hanya sebagai ganti , pengubat rindu . Tetap tidak sama dengan face to face . 


JE T'AIME !

Maiṁ tumasē pyāra karatā hūm̐

TI AMO !


Persahabatan yang terjalin bukan hanya mengisahkan suka duka tetapi telah BERJANJI untuk berjaya bersama sama . Lastly , aku doakan semua kawan aku dok kire ah batch96 ke 97 ke 98 berjaya didunia dan akhirat . Dok berjaya dekat dunia dakpe sayang eh , yang penting berjaya di akhirat ! Aku doakan mu orang . Sumpah , aku sebenarnya malu nak update post macam ni sebab sometimes I think I dont deserve . Salam sayang ! Hargai orang yang ada dekat sekeliling kau sekarang .