dare to dream











D'Owner


Assalamualaikum pakcik , makcik , nenek dan atok sekalian . Terima Kasih kerana sudi melawat blog saya yang comel ni *kay perasan kejap* Dah melawat tu , pandai pandai lah buat macam rumah sendiri . Jangan bagi berhabuk dan sila buangkan perasaan malu untuk menekan button FOLLOW yang terserlah :)

I | Love | You


D'Status

I AM IN LOVE



D'Credits

Template by : Nida Inayah Maghfirani
Basecode: Husnaa
Tutorial: Chiq Ziera
Image: Cuse
Other:

Older Post | Newer Post
Kehidupan budak lepasan SPM
Monday 16 December 2013 | Monday, December 16, 2013 | 0 Sweet Cupcake

Assalamualaikum pengikut setia . Eceeeeh , aku ada pengikut setia ke ? Lantak lah , ade ke takde ke . Aku nak syoooooooook sorang . Macam ni lah kehidupan aku sebagai budak lepasan SPM . Tidur , menonton televisyen , lepak , makan dan buat kerja . Okay , berbicara tentang kerja . Hm , sumpah aku tak terfikir nak kerja . Tapi , itulah makngah aku semangat bagi kerja . Kerja mengajar sepupu sepapat . Alhamdulillah , dapat lah jugak buat duit sikit sikit . Syukur sangat .

" Bila kau nak ambik lesen ? " , " Weh , aku dah ada lesen . Kau bila lagi ? "

Hm , macam mana aku nak berleter ehh ? Sekarang ni kau faham tak , birth date aku 30 DISEMBER . Acano aku nak ambik lesen ? Cuba korang terangkan . Kfoing , nampak sangat lah korang tak ingat birth date aku . Sampai hati . Tapi apa pun , aku dah mula belajar slow slow . Supaya takkk KEKOK . Korang faham tak KEKOK ? Ha , pandai pandai lah fikir .

Haha , selain daripada ituuu aku duduk menghabiskan masa dengan mendownload cerita cerita yang aku MISS . Yealah , exam punya pasal aku sanggup tinggalkan segalanya . Hm , sekarang ni aku duk mendownload PLAYBOY ITU SUAMI AKU . Dari episod satu sampai episod sekarang . Lepas ni nak download , sebenarnya saya isteri dia , jodoh itu milik kita . Haha ! Yes , aku memang download cerita yang ada novel jea . Kiki .

Cakap tentang novel kan . Dah lama tak baca novel . Yealah , tak tahu nak beli novel apa sekarang . Wakakaka . Semua novel dah dijadikan cerita . So , tak payah susah lagi nak baca novel . Hehe . Btw , kalau korang ada cadangan aktiviti untuk aku lakukan sementara cuti panjang , mohon share tauuuuu .  Thanks for spending your time to read my CELOTEH . Lain kali singgah lagi yeaaa ! Assalamualaikum !