dare to dream











D'Owner


Assalamualaikum pakcik , makcik , nenek dan atok sekalian . Terima Kasih kerana sudi melawat blog saya yang comel ni *kay perasan kejap* Dah melawat tu , pandai pandai lah buat macam rumah sendiri . Jangan bagi berhabuk dan sila buangkan perasaan malu untuk menekan button FOLLOW yang terserlah :)

I | Love | You


D'Status

I AM IN LOVE



D'Credits

Template by : Nida Inayah Maghfirani
Basecode: Husnaa
Tutorial: Chiq Ziera
Image: Cuse
Other:

Older Post | Newer Post
Falling Down !
Saturday 25 May 2013 | Saturday, May 25, 2013 | 0 Sweet Cupcake
Large


Assalamualaikum dan Selamat Malam buat yang tersayang , terbenci , tercinta , terindu dan terDOTDOT ,Okay kalau boleh taknak melalut sangat malam ni . Aku nak share perasaan aku sekarang . Aku rasa DOWN gila sekarang . Hampir GIVE UP ! Tapi alhamdulillah , ada dua orang hamba Allah semalam bagi aku kata kata semangat balik dan aku percaya mungkin ni ada HIKMAH . Ya Allah , kau kurniakanlah aku kekuatan dan semangat yang berterusan . Kau pinjamkanlah nikmat itu sehingga akhir hayat aku Ya Allah . Amin :') Hari ni aku tak pergi kelas punn , sorry teachers . Saya terlalu letih dan mata bengkak dan saya rasa tak mampu nak jejak ke sekolah . I'm sorry . Aku tak patut macam ni kan? Okay , husna come on and move on . Never give up ! Kau boleh usaha lagi . Yeahhh ! *Sedut udara segar then hembus . Lepaskan segala kekusutan . Aku tak malu dan tak sedih sebab kena cubit tuu kay . Aku just terkilan dan tak percaya result aku macam tuu . Aku terima kenyataan tuu . First timeee woo , kena cubit . Habis lebam lengan aku . Thanks cikgu , saya JANJI lepas ni saya akan berusaha lebih . Trial is around the corner . But I'm still gila gila dengan keduniaan . Ya Allah ,  terlalu taksub sangat dengan dunia , cenggini lahh :'( Ohh remaja , please ! Sabar , lepas SPM kita bengong-II kay ? Okay , gtg . Tolong doakan aku cepat SEMBUH dan kuat dan sabar dan berjaya . Amin , Thanks and sorry . Salam cium !