dare to dream











D'Owner


Assalamualaikum pakcik , makcik , nenek dan atok sekalian . Terima Kasih kerana sudi melawat blog saya yang comel ni *kay perasan kejap* Dah melawat tu , pandai pandai lah buat macam rumah sendiri . Jangan bagi berhabuk dan sila buangkan perasaan malu untuk menekan button FOLLOW yang terserlah :)

I | Love | You


D'Status

I AM IN LOVE



D'Credits

Template by : Nida Inayah Maghfirani
Basecode: Husnaa
Tutorial: Chiq Ziera
Image: Cuse
Other:

Older Post | Newer Post
Saturday 23 March 2013 | Saturday, March 23, 2013 | 0 Sweet Cupcake
“Don't cry because it's over, but smile because it happened.”

Assalamualaikum dan Selamat Malam ,
Sebelum tu jawab salam dulu ye bagi yang islam . Okay , malam ni tetiba rasa nak menaip something dekat blog ni buat kali pertama pada tahun 2013 ni . Sweet kan ? *Tepuk tangan untuk diri sendiri . Maaf , sumpah malas gila nak update menaip menatap blog ni . Ini pun sebab ada BENDA PERKARA nak share . Cewahh . Sebelum tu , kalau ada kakak abang yang dapat result hari tu , TAHNIAH beb . Biar lah result tak segempak orang lain , korang tetap anak parents korang right ? Atau korang dibuang keluarga kalau dapat result teruk ? Takkan . Kalau ada , tolong report dekat aku . Aku nak buat laporan disiplin pelajar . Eh :/ *Saja nak bagitahu , aku pengawas tahun ni . Siapa yang belum tahu ? Angkat tangan dan bau . Wangi right ?
Okay , memang syok lah kan menggila pada waktu begini ? Btw , sumpah aku rasa nak tanya EX aku punya result . Ehem , ada ex pulaaak kan ? *Angkat kening . Yelah , tetiba rasa nak tahu bila tengok orang wish tahniah dekat dia atas result dia . Mungkin dapat straight A's kot ? Tahniah lah ye sayanggg :* Cewah , masih sayang kahh ? Typo jea tu . Tahniah lah benci :) HAHA ! Melalut melalut , tahun depan aku pulak ambik result . Oh Allah :') Banyak dugaan aku sebelum SPM ni . 
Minggu lepas aku exam . Tu jea nak bagitahu . Result aku memang DOWN gila . Aku takde mood time duduk exam tuu . Serabut kepala . Serabut segalanya . Ya Allah . Nilah salah satu sebab aku taknak taip blog ni , kang mengalir dah air jernih aku ni :'( Please stop remind me ! Move on . Yeaah , kalau senang aku tak macam ni weh . Bakpe lah aku begong sangat ? Bakpe lah aku boleh ******* ? Mengenali seseorang adalah hobi aku , tapi melupakan seseorang bukan cita cita aku wehh . And one more thing , HATI PEREMPUAN MACAM AKU TAK MACAM HATI LELAKU MACAM KAU :') Someone told me , BINA BENTENG dalam diri . Yeahh , aku cuba . Bukan aku tak cuba . And another advice , ANGGAP PERKARA TU BIASA . Eh :/ Si boleh lah kan ? 
*Menguap sambil genyeh mata . Lol me ! Sumpah , aku rase diri aku ni macam B.O.D.*.* sangat . Asal mudah sangat eh ? Asal tak macam yang lain ? Sorang , tolong lempang aku . *Panggg ! Mengong , macam merasa jea kan ? Weh , sebelum tu . Nama dia sama dengan ex aku . Eh bukan ex , skandal . Eh bukan skandal , musuh aku . Eh , bukan bukan . Semua bukan . Tak ke bangang tuu Husna Ahmad Nasser hoi ? Bangang dengan blog aku sekali sekala , mungkin post kali terakhir kan kali ni ? *Maut tak kire , sekarang pung boleh innalillah . Kalau aku dah takde , tolong sedekahkan Al-Fatihah untuk aku eh :/ Kalau baik rajin , yassin sekali . Thanks :* Wipe tears . 
Almost every day , aku cuba tak bercakap dengan dia . Tapi ada jea , dia soal aku itulah inilah . Tapi alhamdulillah , khamis hari tu aku berjaya tak bertegur sapa dengan dia . *Hati I tak sakit mana lah hal ni , hal KECIK macam gajah ni dah biasa dah I rase . Menyesal weh . Ade ke menyesal dalam hal ni ? *Fikir kan .Esok kelas biologi . Tak malas mana pun , sebab nak ES PIYY EYMM kan ? Support me please . Yeah , thanks . Banyak pulak aku membebel malam ni . Aku senyum sebab mu , aku nangis pun sebab mu . Tak adil kan ? Sepatutnya , aku senyum sebab kawan aku , aku nangis sebab mu . Haaa , baru adil . Berenggek . Perkataan aku tahun ni . Bukan senang nak jadi sekuat seorang perempuan . Habis tu aku ni lelaki ke hati oi ? Perempuan , tapi tak sekuat perempuan diluar sana . Mengalahkan pasangan bercerai . Pening ah . Panadol please ! 
Okay , gtg . I kena tidur . Papa I dah marah tak tidur awal malam ni . Awal ? Kepala otak awak . *Care ayu punye . Gedik pulaak aku malam ni . Tahun ni aku menggila sikit . Yelahh , tahun akhir jadi pelajar sekolah . Nanti rindu pulaak kan . Tolong rindu saya semua . Kaki nak ? Lol me again and again and again . Okay , maaf kalau silap atau typo atau membuat awak terasa . Mohon delete kenangan yang mengguris kan hati kalian semua kay *Aku tiru ayat dia masa aku gaduh dengan dia . Sumpah , MASIN gila . Tak tertelan aku . Okay , menyenget lagi . Bye , salam sayang buat mu semua :*