dare to dream











D'Owner


Assalamualaikum pakcik , makcik , nenek dan atok sekalian . Terima Kasih kerana sudi melawat blog saya yang comel ni *kay perasan kejap* Dah melawat tu , pandai pandai lah buat macam rumah sendiri . Jangan bagi berhabuk dan sila buangkan perasaan malu untuk menekan button FOLLOW yang terserlah :)

I | Love | You


D'Status

I AM IN LOVE



D'Credits

Template by : Nida Inayah Maghfirani
Basecode: Husnaa
Tutorial: Chiq Ziera
Image: Cuse
Other:

Older Post | Newer Post
Siapa DANISH ?
Sunday 2 December 2012 | Sunday, December 02, 2012 | 0 Sweet Cupcake
Assalamualaikum dan Hai satu Singapore . Cewah , sejak bila aku tukar jadi Singaporiangggg pung aku tak tahu . Okay , hacccchhhummmmm -,- Kmengaku dah lama tak update KAWAN baik aku ni . Sian dia kan ? Tuu lah , harapkan MAID macam hampeh je . Okay apabila AKU melalut sesorang tanpa noktah beginilah jadinya . Kembali pada pangkal jalan kita okay ? Cuba tengok tajuk tuuu betul betul . Kalau tak nampak , ambik kanta pembesar kay ? Hew hew . Menggedik -,-


Okay , berdasarkan rajah di atas aku ingin menyatakan bahawa aku dengan DANISH adalah ehem ehem . Wee , seronok kangg kencing orang ? HAHA ! Actually , Danish ni Ex aku je wehh . Okay buangkan perkataan pakwe . Dia Ex JIRAN aku dan BESTPRENGG aku . Dia muda dari aku kay , so jangan risau lah . Aku takkan kapel kapel ni . Dosa kay -,- Aku sedar . Cukup membebel . Maybe sekarang dia dah darjah TIGA kot . Mungkin lah . Muda sangat kangg ? Okay , aku anggap dia ADIK aku . Yelah , masa stay dekat TAMAN ILHAM *orang KIJAL je tahu , dia selalu datang rumah aku . Melepak dengan kami sekeluarga . Kekadang tuuu , dia tak balik rumah . Ya Allah , aku rindu dia :'( Aku terdetik nak pakai nama dia sebab ibu aku ada cerita dekat akuu perkembangan keluarga dia . Ya ALLAH , selamatkanlah keluarga mereka . Btw , muka dia sebijik macam DAFI af tuu . Tak tipu . Ada lesung pipit dan teramatlah BAIK . Dia ialah budak LELAKI yang kedua aku berani tegur main lepak bersama . Yang pertama ? Malas cerita panjang . Budak kay ? Bukan REMAJA ORANG TUA lelaki . Seriously aku takut nak rapat dengan budak lelaki , kay maksud aku KANAK KANAK lelaki . Semua sedia maklum kan ? Mereka ni lain dengan kanak kanak perempuan . Girls lembut sikit banding dengan boys *malas nak taip BM sebab teramat panjang satu perkataan tuu . 
Kisah family dia pulaak , teramatlah meruntun kan HATI JIWA aku ni . Aku sampai menangis nasib baik tak melalak lepas ibu aku cerita kisah ni . Okay , mungkin salah mereka jugaak kan ? Kami manusia biasa kay ? Straight to the point kay , family dia dalam siasatan POLIS :'( Sampai sekarang nobody know WHERE ARE THEM . Buat aku sedih lagi Danish dan adik beradik yang lain TAK BERSEKOLAH . Ya Allah , mereka baru sekolah rendah tapi dah jadi macam ni . Aku tahu itu adalah ujian daripada Allah swt . Aku sedih . Aku anggap mereka keluarga aku sendiri . Aku rindu nak tunggu Danish and the gang datang depan rumah aku bagi salam ajak main . Aku memang suka layan bebudak ni , lagi lagi yang petah bercakap :D Ohsem kay ? Aku rindu nak tengok dia senyum . Aku rindu nak layan kerenah dia yang tak reti nak duduk diam . Seriously , aku rindu itu semua . Okay , sapu airmata yang mula menitis . Kalau boleh , aku nak selamatkan mereka . Aku tahu aku sedang berpihak pada yang salah . Tapi kita manusia biasa kan ? Walaupun kita lari ke LONDON sekalipungg , kita tetap akan melakukan kesilapan . Nobody perfects . Jangan perasan sangat sampaikan UPLOAD gambar then taip aku baik seperti MALAIKAT . Ya Allah , bawaaak bertaubat lah . Solat belum tentu cukup dan freehair kau tuuu , ada hati nak samakan diri dengan MALAIKAT . Balik lahhh -,- 
Guys yang baca ni , tolong doakan keselamatan mereka okay ? Aku harap sebelum aku pergi buat selama lamanya aku dapat lepak dengan mereka semua . Aku rindu mereka terutamanya DANISH aku tuu . So , kepada sesiapa yang mulut macam longkang buat fitnah bagai tuuu , tolong lah lepas ni siasat dulu kay ? Aku buat sesuatu tuuu ada sebab . Bukan nak tunjuk yang aku ni laku ke , nak tunjuk aku ni ada pakwe ke dan bla blaaaaaaa . Aku tak ambil kisah tentang semua tuuu kay ? Yang lepas , LEPAS kay ? Btw , pasal cuti aku malas lagi nak update . Aku sayang orang yang sentiasa sokong aku :') Much hate LOVE .