dare to dream











D'Owner


Assalamualaikum pakcik , makcik , nenek dan atok sekalian . Terima Kasih kerana sudi melawat blog saya yang comel ni *kay perasan kejap* Dah melawat tu , pandai pandai lah buat macam rumah sendiri . Jangan bagi berhabuk dan sila buangkan perasaan malu untuk menekan button FOLLOW yang terserlah :)

I | Love | You


D'Status

I AM IN LOVE



D'Credits

Template by : Nida Inayah Maghfirani
Basecode: Husnaa
Tutorial: Chiq Ziera
Image: Cuse
Other:

Older Post | Newer Post
BATAK sangat ke ?
Tuesday 11 December 2012 | Tuesday, December 11, 2012 | 0 Sweet Cupcake

Assalamualaikum dan Hai buat semua pembaca kay ? Bagi sesiapa yang islam tu jawab salam . Kalau tak jawab DOSA , kalau jawab kau dapat PAHALA . Alhamdulillah . Ignore kan gif atas tuu . Aku dah tak tahu nak buat gif apa . Takde motif kot letak gif atas ni . HAHA ! Original from me kay ? Laju nak mampus -,-
Lama dah eh aku tak update ? Kay tak busy tapi malas doe semenjak ada monyet mengatakan aku ni batak hot . WTH ! Hello , hot ? Aku tak ingin langsung tittle hot tuu sebab bagi aku itu hanyalah MONYET . Ada faham ? 
Memang aku ada LIKE semua status , gambar and so on dekat FACEBOOK . Tapi aku tak tahu pulaak cara tuu nak jadi HOT doe . Aku buat macam tuu sebab nak rapatkan silaturrahim dan status mereka semua memang SEDAP dibaca dan didengari . Anggapan monyet monyet terlepas , aku batak hot . Inilah mereka yang selalu menganggap NEGATIF kepada masyarakat sekeliling . Macam SAMPAH yang tak terkutip , kau tahu ? Seriously -,- Hello , kalau aku nak hot . Aku ada cara SENANG . Faham ? SENANG MUDAH DAN CEPAT . Tak perlu mengharapkan monyet monyet dan sampah macam kau ni . Pertama , aku boleh je nak pakai AUTOLIKE -,- Aku dah expert doe mende alah autolike ni . Tak payah susah susah kan diri aku hantar chat sana sini ' Hey you , please like this status kay ?' Membebankan jari aku je . Kedua , aku boleh sign up berjuta juta facebook ni . Its mean FAKE punya . Tak susah pun kan ? Just sign up gmail yahoomail then sign up FACEBOOK then add diri sendiri then LIKE SEMUA STATUS GAMBAR dan sebagainya . Ketiga , aku boleh je paksa IBU AYAH ADIK MAKCIK PAKCIK SEPUPU DUA PUPU TIGA PUPU BERKUPU KUPU aku LIKE semua . Daripada aku kejar hot baik aku kejar pahala tuuu . Sejuk je nanti dekat akhirat . Ini bila hot dekat dunia , entah ke mana . Hot dekat malaysia boleh lahh , bila ke negara orang kena bertanya jugaakk 'Excuse me , can I know where the toilet ? ' and so on . 
Aku tak faham lah , kenapa dekat dunia Allah ni masih ada orang bukan orang tapi dikategorikan keluarga monyet . Apa motif mereka buat macam ni dekat orang macam aku ni ? Kalau kau buat macam tuu , nama kau tak TRENDING pun . Yang trending , nama orang kau bash tuuuuuuuuuu . Faham ? Seriously tak ubah macam beruk kau buat macam ni guyss . Buang karan je . Baik kau pergi ambil wudhu' , solat sunat dan mengaji atau berzikir . Dapat pahala , sejuk jugaak perut mak kau tuu . Ini tidak , segala kata cacian yang telah engkau berikan , kau buat diriku kosong kosong . Kmerapu sudah -,- 
Kepada yang makan KEJU , dialah yang rasa muaknya kan ? Seangkatan dengannya , lepas ni PLEASE TOLONG lahhhhh . Jangan anggap perbuatan sesorang terlalu sonsang sangat dan paling tepat NEGATIF . Kau ingat kau buat tu semua POSITIF ke ? Cuba kau buat soalan maths addmaths , ada ke jawapan dia semua POSITF ? Kalau tak pernah dapat negatif tuuu , memang kena buka buku lagilah jawab nye hoi . Gtg , breakfast baru sampai . Sorry kalau terkasar bahasa , bukan KALAU tapi memang . Maaf :/