dare to dream











D'Owner


Assalamualaikum pakcik , makcik , nenek dan atok sekalian . Terima Kasih kerana sudi melawat blog saya yang comel ni *kay perasan kejap* Dah melawat tu , pandai pandai lah buat macam rumah sendiri . Jangan bagi berhabuk dan sila buangkan perasaan malu untuk menekan button FOLLOW yang terserlah :)

I | Love | You


D'Status

I AM IN LOVE



D'Credits

Template by : Nida Inayah Maghfirani
Basecode: Husnaa
Tutorial: Chiq Ziera
Image: Cuse
Other:

Older Post | Newer Post
S T R E S S
Thursday 1 November 2012 | Thursday, November 01, 2012 | 0 Sweet Cupcake
Hai . Oopps , Assalamualaikum :')
Tak jawab DOSA , kalau jawab hangggg comel / kacak . Ohh , cuba kira dah berapa lama aku tak meng-UPDATE blog buruk aku nimm >,< HAHA ! Hari ni last paper , BAHASA ARAB . Aku tak ambil punggg -,- Bukan malas kay ? Aku demam . Seriously , tak larat gila nak bangun jalan bla bla bla bla . Ni pungg duduk atas katil je har . Tsk tsk :'( Semalam kali kedua aku PENGSAN . Tapi semalam dekat The Store Kemaman . Ya Allah , lemahnya hambaMu ini :'( Tolong doakan aku kay ?
Stop talking about it . Actually , minggu ni minggu aku paling STRESS . Maybe sebab stress aku jadi macam nim . Aku ingat DIA boleh jadi KAWAN yang terbaik buat aku selamanya . Tanggapan aku nim sebenarnya SERATUS PERATUS salah . Kmaybe salah aku jugak kan ? Aku tahu aku tak layak dapat kawan macam dia . Kfoingggg -,- Dalam facebook kemain baik kan , bila berdepan MAK AIHH . Hanya tuhan yang tahu . Aku tahu aku tak SEPERFECT macam geng diorang . Ya Allah , bila aku nak dapat kawan yang dapat menerima aku sepenuhnya ? Yang dapat memahami keadaan aku ? Yang dapat sabar dengan KEKURANGAN aku ? Hm , aku tetap ada Kau ya Allah :') Maybe luaran aku tak kisah keadaan macam ni , tapi dalaman akuuu hanya ALLAH yang tahu . Thanks Allah :') Aku tahu MEREKA tak suka aku , tak boleh terima aku , tak selesa kehadiran aku . Aku taknak mereka kawan dengan aku sebab belas kasihan . Aku cuba memujuk ibu ayah aku nak pindah . Tapi aku nak sekolah mana ? Sekolah mana doe ? Jalan tiga ? Ohsemmm . Aku gembira sekolah di Jalan Tiga . Maybe jalan tiga dapat menerima aku sebab aku kurang bercakap membebel bla bla bla . Kalau macam tu kann , insyaAllah mulai tahun depan aku diam . Ehh ? InsyaAllah . Fikir SPM je lahhh kann ? SPM , kau sudi tak jadi kawan kekasih hati bestfrengggg aku ? *Boleh je . Ohhh SPM , aku sayang gila banganggggg kau ! One more thing , ada sorang budak nim cakap dekat aku . Kawan dekat dunia nim macam jenis . Ada yang kawan dengan kita disebabkan belas kasihan , harta , nak sakitkan hati , nak pinjam barang dan bla bla bla bla . WTH ? Perlu ke kawan dengan orang sebab harta , kasihan dannn semua tuu ? Tak boleh ke mereka kawan sebab IKHLAS ? Cehh , sekarang jangan tengok muka kayyy ? Pandang hati mereka , apa niat mereka . Aku bukan tisu yang mereka boleh buang aku sesuka hati bila dah tak boleh pakai , aku bukan bola yang mereka bolehh passing-ii dekat orang lain , aku bukan kayu , aku bukan benda yang korang boleh buanggg merata then bila nak guna balik beli baru . Aku BUKANGGGG semua tuuuu .Kalau tak suka , cakap tak suka . Bukan berlakon suka . Boleh ? Tolong hargai kawan korang sebelum mereka pergi buat selamanya , kay ?