dare to dream











D'Owner


Assalamualaikum pakcik , makcik , nenek dan atok sekalian . Terima Kasih kerana sudi melawat blog saya yang comel ni *kay perasan kejap* Dah melawat tu , pandai pandai lah buat macam rumah sendiri . Jangan bagi berhabuk dan sila buangkan perasaan malu untuk menekan button FOLLOW yang terserlah :)

I | Love | You


D'Status

I AM IN LOVE



D'Credits

Template by : Nida Inayah Maghfirani
Basecode: Husnaa
Tutorial: Chiq Ziera
Image: Cuse
Other:

Older Post | Newer Post
Sorry awak :'(
Thursday 4 October 2012 | Thursday, October 04, 2012 | 0 Sweet Cupcake

Assalamualaikum :') Awak , minggu depan kita exam . Sekarang kita DEMAM . Ohh bulan , kau enggan melayan diriku lagi . Kmerapu :') Gambar dekat atas ni kangg sebelum hari persembahan drama tuu . Ohsemm :') Alhamdulillah , semua berjalan lancar cuma time rehearsal tu DIRECTOR dengan AKU gaduh SIKIT . Aku kangg ? Sape tak kenal . Kaki gaduh doe . HAHA ! Kperasan . Tapi kami hanya bergaduh 16 JAM . Kay aku kira sebab kalau boleh taknak lah gaduh lebih tiga hari . Cukuplah aku gaduh dengan kawan aku sekolah rendah TIGA bulan . Terseksa tahu takk ? HAHA ! Salah aku lahh , dia mintak maaf aku mahu lahh maafkan kannngg ? HAHA ! Tup tup tup tiga bulan bergaduh . Dan sekarang bila lain sekolah , mula lahh rindu sana rindu sini . Betul lahh kann orang kata , bila DIA ada depan mata rasa nak tumbuk , bunuh , tikam dan setenteranya tapi bila berjauhan hanya satu sahaja perkataan yang dapat ditafsirkan iaitu RINDU :') Aweeekkk , I MISS YOUU gila . Stop lahh semua tu . Aku nak nangis nim -,-
Okay kisah paling SEDIH . Lupa birthday kawan sendiri -,- Ya Allah terasa diri aku nim tak guna sangat hari ni . Ada ke patut birthday kawan seteman meja sendiri aku lupa birthday dia . Aku tak patut dijadikan kawan kanggg ? Aku tahu tuuuu :'( Btw , Nor Salsabila M Sabri HAPPY BIRTHDAY kay ? Sorry sangat ! Kmengaku . Saya lupa birthday awokkkk :')
Haaa , sebenarnya kanggg minggu nim ada something weirdo yang berlaku . Toinkk toink toink . Ce teka ce teka .Hom hom . Idea ? Kay , actually hampir sebulan jugak lahh aku tak cakap dengan dia . Mampus lahh . Aku sombong ke bajet ke kejam ke dan seangkatanya . Dia ramai peminat so aku blahh lah kan ? Takkan nak tergedik gedik ikut peminat dia jugak kanngg ? Malu doe . HAHA ! Kay apa sebenarnya yang berlaku nim ? Aku sebenarnya dah hampir sebulan tak bertegur sapa dengan dia atas sebab aku nak sembuhkan luka di hati aku . Seriously , aku cakap . Aku RELA undur diri demi kebahagiaan kawan aku :') Aku lebih sayangkan kawan aku berbanding manusia yang bergelar lelaki yang singgah di hati aku . Kay , hiperbola , metafora semua ada . HAHA ! Tolong nangis untuk aku boleh ? Takboleh blahh . Dushhh -,- Okay , cerita sebenar . Dia tegur aku minggu nim -,- Then automatik bukan manual lagi aku balas dengan angkuh , sombong , muka marah , mulut macam longkang bahasa nye . Aku dah tak boleh berdepan dengan dia . Yeahhh ! Bila depan dia MENGGELABAH . Yeke ? Tak cuma menggelebeh . HAHA ! Dan sebab semua ni jugak aku tergedik gedik kang diri heboh kan yang aku minat dekat abang kawan aku . Sememangnya aku gedik . HAHA ! Aku tahu tipu sunat ke wajib ke harus ke tetap dosa . Tapi semua tuuu dapat meringankan bebab otak dan hati aku berfungsi . Aku taknak dosa tapi aku taknak kawan aku kecewa . Kawan aku bagaikan nyawa aku kay . *Wipe tears . Aku rindu ayah aku sekarang . Ayah , buat apa lah sekarang dekat KL tuu kangg ? *Saya anak mithali kangg ? Kembang kejap . Aku rasa takat ni je lahh aku larat . Aku demam ehh tolong ahh memahami . Tolong doakan aku berjaya dalam final exam ni . Boleh pergi melancong dalam dewan SPM nantii . Ohh , btw GOOD LUCK buat adik adik aku yang comel SIKIT je kalau nak berbanding aku untuk menghadapi PMR .  Good Luck babe . Kalau takboleh jawab CALL je pada talian 999 . Nanti kakhusna datang bawak tong baldi dipenuhkan dengan air untuk simbah dekat awokkk . grr ~