dare to dream











D'Owner


Assalamualaikum pakcik , makcik , nenek dan atok sekalian . Terima Kasih kerana sudi melawat blog saya yang comel ni *kay perasan kejap* Dah melawat tu , pandai pandai lah buat macam rumah sendiri . Jangan bagi berhabuk dan sila buangkan perasaan malu untuk menekan button FOLLOW yang terserlah :)

I | Love | You


D'Status

I AM IN LOVE



D'Credits

Template by : Nida Inayah Maghfirani
Basecode: Husnaa
Tutorial: Chiq Ziera
Image: Cuse
Other:

Older Post | Newer Post
Tuhan , jagakan dia :')
Saturday 15 September 2012 | Saturday, September 15, 2012 | 0 Sweet Cupcake

Assalamualaikum buat pembaca setia blog kesayangangggg aku nim -,- Selamat Pagi kayy buat semu , aku pungg tak tahu asal aku bangun awal sangat hari nim . Dan yang PELIK nya , lepas solat subuh tadi aku terus buat HOMEWORK comel aku . Bagus kan ? Acu korang tengok aweks saya dekat atas tu . Cantik kan mereka ? Mereka lahh sentiasa mendengat ISI HATI saya . Ya Allah , terima kasih kerana kurniakan aku sahabat yang memahami aku :') Yeahh , memang aku ada ramai kawan tapi tak semua memahami aku . Semua macam tu ehh ? Atau aku sorang je macam ni ? Minggu ni kann , aku dah LETIH menjadi seorang yang tabah dan kuat . Minggu ni jugak AIRMATA kesayangannn aku sentiasa mengalir . Tak kira malam ke siang , tak kira time belajar ke break . MENANGIS je . Aku tahuu aku tak sekuat kawan kawan aku . Dan yang paling penting aku tak tahu KENAPA . Weirdo . Aku fikir aku dah kuat nak lalui semua ni  , tapi tak semudah tu sayangggg hoi . Mata aku nim dah bengkak macam BOLA . Aku nak PINDAH sekolah . Itulah aku , bila ada masalah AKU AKAN CUBA SEDAYA UPAYA UNTUK MELARIKAN DIRI DARIPADA MASALAH . Kfinenggg . Aku cuma taknak perkara yang sama berulang seperti DUA TAHUN lepas . Cukup lahh kan aku rasa SEKALI . Larikan diri daripada masalah takkan selesaikan masalah . Aku tahu semua tuu . Tapi takkan aku nak bertahan SETAHUN duduk sekelas dengan Tutttttt . Tengok dia sweet menyeweet dengan minah gedik gedik . Tengok dia senyum dekat minah perasan comel . Tengok dia kenyit kenyit mata . Tengok dia jeling jeling . MATA AKU NI HAMPIR TERJULING lahh . Okay , aku ada satu pesanan di sini . JANGAN PANDANG ORANG TAK PAKAI TUDUNG TU JAHAT DAN PANDANG ORANG PAKAI JIBAB LABUH TU BAIK . Penampilah luaran tak setanding dengan penampilan dalam lahh wehhh . asdfghjkl . Semua macam tak hargai aku kann ? Semua buat aku rasa aku ni JAHAT , ORANG ASING . Semua sama je sekarang :( Kalau mu orang dok suka aku , cakap wehh . Aku pun tak mengharap korang suka aku . Sebab aku tak selemah lembut kawan kita yang lain ? Aku tak suka jadi lemah lembut sebab macam sekarang lahh . Mudah sangat CAIR sehinggakan takboleh tukarkan jadi pepejal balik . Yang menangis siang malam AKU . Yang sakit hati AKU . Yang mata bengkak AKU . Ada korang rasa semua tu wahai orang CERDIK sekalian ? Ada ? Serious , aku cakap baik dapat kawan macam 3IDIOTS . Mereka lebih memahami hati kawan-kawan nya walaupun tak sepandai korang . Aku rasa mereka lebih pandai daripada korang . Jangan ingat , aku duk diam aku tak ambil kisah apa yang korang buat dekat aku . Habis je SPM , aku anggap korang dah takde apa apa dengan aku . Anggap macam takpernah kenal pungg lagi bagus kot . Kejam eh aku nim ? Biarkan . Kalau aku tak sekejam tuu , mereka selalu fikir diri merka terlalu SEMPURNA sehinggakan kesalahan orang lain jelas di mata tapi kesalah dia , makkkk aihhhh macam atas langit . Aku harap sangat mu baca . Then kalau terasa tu DIAM , jangan tanya SAYA KE ? AKU KE ? Sebab ofcourse aku akan jawab TIDAK SAMA SEKALI SAYANG hoii . Aku tetap jaga hati korang .