dare to dream











D'Owner


Assalamualaikum pakcik , makcik , nenek dan atok sekalian . Terima Kasih kerana sudi melawat blog saya yang comel ni *kay perasan kejap* Dah melawat tu , pandai pandai lah buat macam rumah sendiri . Jangan bagi berhabuk dan sila buangkan perasaan malu untuk menekan button FOLLOW yang terserlah :)

I | Love | You


D'Status

I AM IN LOVE



D'Credits

Template by : Nida Inayah Maghfirani
Basecode: Husnaa
Tutorial: Chiq Ziera
Image: Cuse
Other:

Older Post | Newer Post
Saya HAPPY *
Thursday 30 August 2012 | Thursday, August 30, 2012 | 0 Sweet Cupcake
Assalamualaikum dan HAI ,

Hoit Hoit , berat badan aku naik maaa . Nampak tak tuu ? Huishs , Lemak nak kuar derr . Kay GEMUK . Woi , mu tahu dok aku tengoh GEMBIRA ni ? Kenapa kenapa kenapa ? Rahsia ahh . Mana boleh cerita . Tapi SERIOUSLY aku GEMBIRA . Rasa macam tak boleh tidur malam dah nii . Awok eh saya gembira ni . Yeahaaaaa !

Kay , minggu ni takde apa apa berlaku . Cewahh . Macam tak hidup seminggu je kannn ? Wehh , hari Ahad hari tu aku ambik cuti satu hari . Then aku kene denda mekkk pok awang wehh . Aku kanggg . Selambe debuk dia je buat cuti sendiri . Nasib baik cikgu bagi denda RINGAN je . Kalau tak , mahu aku tanggung malu 30 tahun . HAHA !

Gini lahh kalau orang tengah gembira menaip .HAHA ! Terima Kasih Ya Allah :') Uit , dalam gembira-II gini pungg kannggg tadi akuu dah BAD MOOD dekat sekolahh . Aku stress GILO . Huishh . Tak terkata . Nasib gokk aku ada kawan yang kekadang ada kekadang HILANG tuuu . Dia bagi aku kekuatan . Ohh terima kasihh . Hor , aku ada cerita ni . *Tepuk tangan duluu . Minggu ni 2 orang KAWAN aku dok mari sekolahh . Kesian diorang . Sorang katenya DEMAM , sorang katenya ayah dia SAKIT . Semoga cepat sembuh semuanya . Ye lahh sekarang , musim tak menentu kann . Tambahan pula RAYA . Cewahh ayat karangan . Pasal ayah dia sakit tuu . Act , ayah dia baru je lepas buat pembedahan kanser usus . Then kali ni tak tahu lahh pulak sakit apa . Guys , doakan mereka kay ? Mereka semua KAWAN akuuu . Uishh -,- Kbai ;)