dare to dream











D'Owner


Assalamualaikum pakcik , makcik , nenek dan atok sekalian . Terima Kasih kerana sudi melawat blog saya yang comel ni *kay perasan kejap* Dah melawat tu , pandai pandai lah buat macam rumah sendiri . Jangan bagi berhabuk dan sila buangkan perasaan malu untuk menekan button FOLLOW yang terserlah :)

I | Love | You


D'Status

I AM IN LOVE



D'Credits

Template by : Nida Inayah Maghfirani
Basecode: Husnaa
Tutorial: Chiq Ziera
Image: Cuse
Other:

Older Post | Newer Post
Sekolah , esok aku CUTI
Saturday 14 July 2012 | Saturday, July 14, 2012 | 0 Sweet Cupcake
Ku menangis membayangkan
Betapa kejamnya dirimu atas diriku
Kau duakan cinta ini
Kau pergi bersamanya

Assalamualaikum buat semua yang aku SAYANG . Cewahh ! Jiwang pulak memalam ni . Mana tak jiwang nye aku malam ni . Duduk dekat Suria ni , dapat dengar SUARA free . Kalah penyanyi Malaysia . Aku rasa kan diorang semua ni patut masuk ujibakat nak jadi penyanyi ni . Nasib baik suara sedap tapi yang perempuan suara hampeh  je . Baik dengar suara aku ni ha . Lagi lunak lagi merdu . Kay perasan kejap , dah lama aku tak buat perangai tu . Aku rasa cerita kali ni dah jauh daripada TITLE atas tu . HAHA ! Lantak lahh kan ? Blog aku kay . Takde sesiapa yang boleh menghalang .



Biar lah bulan bicara sendiri
Biarlah bintang kan menjadi saksi
Tak kan ku ulangi walau sampai akhir nanti
Cukup derita sampai di sini

Sedih pulak aku dengar lagu ni yang didendangkan oleh pelajar UiTM dekat bawah tu . Nasib baik aku dapat tahan air mata aku ni . Kalau aku menangis , hilang lahh macho aku kangg ? Fulamak , diorang nyanyi lagu Anuar Zain lahh pulakk . Asal diorang semua ni ? Nak sangat karoake tu , tapi semua lagu sedih . Dah lahh hati aku ni SENSITIF pulak malam ni . Haishh , macam ni lahh aku . Lepas baca novel je , mesti sedih . Macam aku pulak yang berada dalam situasi novel tuu . Itulah aku , kalau mu orang semua nok tahu . Pelik kangg ? Tapi tu lahh , kadang kadang kang sampai seminggu jugak nak hilang kesedihan novel tuu . Cepat gila aku touching . Heh ! Itulahh kekurangan aku , cepat tersentuh . Agak agak lahh kang , macam mana nak buang perasaan tu eak ? Ye lahh , aku takut orang tak suka kawan dengan aku sebab perangai aku yang satu ni . Dah banyak kali dah aku tunjuk belang aku dekat kengkawan aku ni . Hewhew ! Wehh , sorry aku dah tersalah melencong cerita ke arah lain pulakkk . Aku na bagitahu mu orang je yang aku dok pergi sekolah esok . Ho tuu dia , tubek dohh ganu aku . HAHA ! Ada faham tak orang KL ? Tak faham ? Bukak google translator kay sayang ? Wehh , aku nak cakap je ni . Ce mu orang tengok dekat aku punya husbangg . Aku dah tukar nama tu . No more Korean kay . Fullstop ! Aku tak nak cerita apa apa . Eh eh , sebelum tu . Aku tak lupakan aku punya prinsip kayy . Aku tak kan jatuh cinta dalam alam persekolahan dan pembelajaran . Aku tetap dengan prinsip tu . Husbang tu ? Biar aku sorang je tahu kenapa dan apa kay . Jangan sibuk kay sayang . Bongok la aku ni , taknak orang sibuk tapi heboh satu dunia . Bukan satu dunia je ni , sampai dekat pluto tahu . Kesah lahh aku , saje je nak bagi mu orang JEALOUS . HAHA ! Dia Isabella , tanpa cinta yang laraaaaaaaaa ! Dahh , lagu ni pulakkk . Diorang ni melalak lagu rock pun aku masih sedih . Oh hati , kenapa kau lembut sangat ha ? Tough lahh sikit sayangg . Nanti hilang kemachoan aku . Wahh , gaya lelaki kangg ? Kesahh lahh aku ! HAHA ! Wehh , mu orang tahu tak ? Mestilahh tak tahu kan , aku belum bagitahu lagii . Sorry lahh , melalut sikit sebab dah lewat gila ni tapi tak tidur lagi . Aku nak cakap apa eak tadi ? Alamak aihh , tak ingat pulak den . Ni kes dengar dangdut dekat bawah tu lahh . Habis aku lupa . Dahhh ! Parahh , umur baru nak masuk SWEET SIXTEEN tapi dah nyanyokk . Aku benci gila dangdut ! Okay lah , mood aku dah lari daripada nak sambung lagi sebab dengar dangdut tu . Aku nak pergi sound kejap . Tergedik lebihh pulakk minah berdangdut ni . Bye , salam sayang buat lembu lembu di belakang rumahh hangg semua .