dare to dream











D'Owner


Assalamualaikum pakcik , makcik , nenek dan atok sekalian . Terima Kasih kerana sudi melawat blog saya yang comel ni *kay perasan kejap* Dah melawat tu , pandai pandai lah buat macam rumah sendiri . Jangan bagi berhabuk dan sila buangkan perasaan malu untuk menekan button FOLLOW yang terserlah :)

I | Love | You


D'Status

I AM IN LOVE



D'Credits

Template by : Nida Inayah Maghfirani
Basecode: Husnaa
Tutorial: Chiq Ziera
Image: Cuse
Other:

Older Post | Newer Post
Jual nombor aku , berapa JUTA dapat ?
Friday 13 July 2012 | Friday, July 13, 2012 | 0 Sweet Cupcake


Assalamualaikum w.b.t :D Jawab salam dulu kayy , baru boleh baco den punya celoteh . Kalau tak jawab dosa . Aku tak main main kay , serious ni . Cewahhh ! Cerita minggu ni , takdak sedihh sedih kay . Ye lahh , aku rasa kangg selama aku ada BLOG ni takde satu pungg cerita gembira . Kalau ada pungg , tak banyakkk . Aku lebih suka cerita bende yang sedih berbanding gembira . Tak baik kan ? Wehh readers , mu tahu dok ada orang kacau aku ? Tak tahu ? Memang lahh mu dok tahu , sebab aku baru bagitahu . Kay merapu sekejap , takpe kan ? Blog aku , so suka hati aku . Alahai , tak syok lahh pulak nak update . Nak tahu kenapa ? Dekat luar tu lahh ade orang buat PARTI . Dah ikut ajaran mana pun aku tak tahu . Agak - agak lahh pakcik makcik , orang nak tidur ni . Dah nak masuk pukul 1 PAGI dahh korang duduk melalak menari lagi dekat bawah tu . Astaghfirullah -,-  Aku bab bab ceramah dekat orang ni pandai lahh tapi diri aku 2 kali 5 jee . HAHA ! Sambung pada cerita asal kita . Ha , orang yang kacau aku tu dah lahh seorang LELAKI . Omg ! Lagi lahh aku naik muakk nak melayan . Aku taknak jadi macam dulu lagi sampai sekarang kott melekat dengan tuttt . Tapi hanya sebagai kawan . Aku tak suka lahh orang kacau akuu . Ye lahh , aku rimas . Aku punn tak tahu kenapa RAMAI sangat yang rajin JUAL nombor aku ni . Apa , ingat aku ni pelayan oranggg . Agak agak lahh kann ? Geli doe , dengan mamat tu . Aku dah kata salah nombor kann , tapi GATAL sangat nak hantar mesej then miscall banyakk kali . Aku memang BENCI gila dengan mamat tu dan penjual nombor aku tuu . Sesuka hati tengkorak dia je jual nombor aku , haktuihhhh ! Tapi macam biasa lahh kan aku , orang kacau aku guna taktik aku lahh . Apa lagi . Gatal sangat kann , duk miscall , mesej , tanya nama penuh , tinggal mana . Aku pun apa lagi balas dengan ayat aku lahh . Nak tahu ayat apa ? Ha ni dia , ' Dok yoh tanya tanya ahh nama penuh aku ke mende ke . Sebab aku dok nyusoh ke mungg punggg . Kalau aku nyusoh pun , sorry ahh . Se lagi , aku ni tua dohh . Umur nok masuk 70 tahunn dohh so dok yoh ganggu aku ' Gedebushh suter ayat aku . Power tak ? Ni lahh senjata aku . HAHA ! Wahai kaum adam , MAAF lahh saya sedikit pun takde perasaan terhadap mu orang semua buat sementara waktu . Kalau aku kata aku MINAT sekali punggg , TAK SEMESTINYA aku nok ke mung dan nok buat mu jadi HUSBANGG aku . Sebab aku dah ramai husbangg . Tak baik curang kangg ? So , jangan ganggu aku . Ya Allah , ampunilahh segala dosa aku sebab dah banyak menipu kaum adam ni . Tapi itu semua untuk kebaikan aku juga . Amin ! Wehh , aku dok ingattt langsung hari ni birthday kawan aku . Kawan ? Tak , budak sekelas kott . Jom kita ucap sama sama . Happy Birthday Fahmi , sorry ahh ucap lambat dan melalui blog je . Malu kott nak ucap depan depan . HAHA ! Mengada ! Actually , aku KURENG sikit dengan budak lelaki kelas aku tuu . Cewahh . Sejak bila pungg aku tak tahu , tapi aku senang dengan diri aku . Kbye , adik aku dah bising dahh nak guna laptop . Sibukk betul .