dare to dream











D'Owner


Assalamualaikum pakcik , makcik , nenek dan atok sekalian . Terima Kasih kerana sudi melawat blog saya yang comel ni *kay perasan kejap* Dah melawat tu , pandai pandai lah buat macam rumah sendiri . Jangan bagi berhabuk dan sila buangkan perasaan malu untuk menekan button FOLLOW yang terserlah :)

I | Love | You


D'Status

I AM IN LOVE



D'Credits

Template by : Nida Inayah Maghfirani
Basecode: Husnaa
Tutorial: Chiq Ziera
Image: Cuse
Other:

Older Post | Newer Post
Saya OKAY :)
Thursday 21 June 2012 | Thursday, June 21, 2012 | 0 Sweet Cupcake


Assalamualaikum :) HAHA ! Kelakar kan Chansung menangis ? Macam perempuan , haha ! Alahai cair aku tengok dia menangis . Untuk pengetahuan mu orang semua dia ni POKWE pertama aku kayy so jangan nak mengada ngada nak rampas dia daripada aku . *Kay perasan 
Seriously aku cakap , minggu ni kang LETIH gila . Banyak gila homework CHECK IN . Fuhhh , hidup sebagai seorang pelajar kanggg ? Hari Selasa minggu ni aku tak masuk kelas langsung . Kejam kangg ? Kay bukan aku tak nak masuk kelas tapi aku pergi TOLONG cikgu Hadi . HAHA ! Act , tolong tengok je sebab tak berani kot nak lepas kamera aku dekat tangan orang lain . Dan yang paling penting aku malu nak tangkap gambar pelajar pelajar alfalah :) Aku ni kang pemalu orang nyeee ! Hampehh sungguhhh . Memang letih gila duduk dalam dewan tu lagi lagi mata ni terpaksa memandang muka budak bajet . Macam dia tu hebat je kanggg ? Hey , tolong ahh semua orang ada kekurangan dan kelebihan masing masing .
Weh weh , aku ada cerita panas ni . Tadi kang aku kangg dengan budak sekelas aku kena denda dekat luar kelas . Wehh , dok malu mana punggg . Cuma gituu ahhh kang ? Kay , salah kitorang jugak sebab tak jawab pertanyaan ustaz . Takpe USTAZ , lain kali saya hafal satu buku teks ke gane ? Aku suka sangat perli kangg sebab tu dok lekat dalam otak tuu subjek PQS ni -,-
Let it go , let it go . HAHA ! Kay KOREA memang layannn kan ? Habis lahh aku kali ni , KOREA je dalam kepala aku sekaranggg . Ya Allah ! Adik aku ahh ni ajor aku minat minat Korea ea . Cewahh salah ke orang lain pulak kan ? Dosa kangg ? HAHA ! Tadi kangg aku kena jadi LORD SEPTIC . Ya ALLAH malu gilaaa . Dah lah suara aku macam hampehh je . Memang aku takde keberanian untuk berdiri di hadapan khalayak ramai . Tapi bila bercakap SATU KELAS JUGAK DENGAR kanggg ? Itu lahh Husna Ahmad Nasser , malu tak bertempat . 
Kay , minggu ni aku tak tahan sangat sehingga kangg air mata aku mengalir . Fine , aku ingat selama ni aku kuat . Tapi entah lahh kenapa hari tuu aku terlalu LETIH sampai aku menangis . Ya allah kau tabahkan lahh hati aku ni . Aku dah abaikan prinsip hidup aku supaya tak menangis sebab benda remeh temeh tapi aku tak kuat pada minggu ni :( Nasib baik lahh aku ada kengkawan yang memahami . Terima kasihh kawan . Kalau tak , aku tak tahu lahh .