dare to dream











D'Owner


Assalamualaikum pakcik , makcik , nenek dan atok sekalian . Terima Kasih kerana sudi melawat blog saya yang comel ni *kay perasan kejap* Dah melawat tu , pandai pandai lah buat macam rumah sendiri . Jangan bagi berhabuk dan sila buangkan perasaan malu untuk menekan button FOLLOW yang terserlah :)

I | Love | You


D'Status

I AM IN LOVE



D'Credits

Template by : Nida Inayah Maghfirani
Basecode: Husnaa
Tutorial: Chiq Ziera
Image: Cuse
Other:

Older Post | Newer Post
No wonder :D
Wednesday 23 May 2012 | Wednesday, May 23, 2012 | 0 Sweet Cupcake


Assalamualaikum :D Enjoy gila saya hari ni , ye lahh kan exam yang penting dah berakhir . Hew hew ! Suka gila ! Esok , tinggal SIVIK je lagi . Tak payah study pun takpe kot . Bak kata Izzah ,  SIAPA BAIK JAWAPANNYE PASTI BAIK JUGA . Kalau tak , sebaliknya lahh . Wahh , senang je kann ! Tak payah risau . Confirm semua A plus . HAHA ! 
Hari ni birthday kepada kawan saya , Nor Khairiyyah . Wish HAPPY BIRTHDAY to her :) Untunglahh dia kan , tadi dapat hadiah daripada PEMINAT dia . Saya ? Hew , peminat pun takde . Ungtunglahh untunglahh , dapat hadiah macam tu . Nak jugak nak jugak . Okay , dah nak start gedik . Tapi seriously , jealous dengan dia . Sweet gila ! 
Stop lahh cerita pasal dia orang tu , baik cerita pasal saya . Minggu ni , saya rasa teramat lahh tertekan . Ada faham ? Check result , takde satu pun lagi yang dikategorikan A . Tu lahh , bercinta dengan BUKU sekejap sangat . HAHA ! Bercinta dengan orang , LAMA pulak . Wahh , sejak bila aku bercinta dengan manusia pun aku tak tahu . Rasa nya setakat ni tak pernah kot . Kot ? Huwaa , biarlahh tinggal kenangan kan . Malas nak ingat , tapi kannnnnnn SAYA MASIH INGAT KAN DIA DAN SAYANG KAN DIA . Untung lahh dia , pergi mana mana je ada orang minat . Handsome kan , apa nak kata . Hew hew ! Sekarang kan , dia dah COUPLE dengan makwe dia . Saya pun tak tahu sama ada saya kenal atau tak budak perempuan tu sebab dekat FACEBOOK dia , dia tak letak satu pun gambar dia . Semua nye gambar download dekat google image . Hampehhh kan ! 
Nak dia nak dia nak dia ! Hue hue , gatal kan ? Kay , tukar topik . Semalam kan , saya kan exam kan kertas kan sejarah kan TIGA kan . Buang kan tu kalau nak mudah baca . SUSAH SENANG punya kategori exam tu . Tapi kan , ALHAMDULILLAH kalau dapat markah tinggi sebab atas usaha sendiri dan kejujuran tapi UNUTUNGLAH kalau dapat markah tinggi sebab meniru dan menipu . Siapa termakan CILI , dia lahh yang terasa kelazatannya ! DELICIOUS ! Right ?
Kay, memang semua orang penah meniru kan ? Saya pun pernah lahh , masa tingkatan 1 dan 2 . Saya mengaku kay . Pernyataan diatas tu sebenarnya buat saya . Hew hew ! Tapi sekarang saya dah tinggal tabiat buruk tu , sebab saya tahu perbuatan tu adalah DOSA THEN TAK DEAL . Kawan kawan , try buang sikit sikit tabiat meniru tu . Lama lama , insyaAllah kita akan tak meniru lagi kan . Then dapat markah lebih gempak berbanding markah meniru .  Semua orang ada tahap kecerdikan masing masing . 
Haishh , panjang gila aku punya post kali ni . Hew hew ! Ye lahh , budak baru habis exam . Mane nye tidak gembora kan , exam punya lah lama . 3 minggu kot mengerah otak , supaya keluar kan apa yang dah belajar :) Tapi tak tahu lah tu markah setara mana . Tolong doakan saya kayyy !