dare to dream











D'Owner


Assalamualaikum pakcik , makcik , nenek dan atok sekalian . Terima Kasih kerana sudi melawat blog saya yang comel ni *kay perasan kejap* Dah melawat tu , pandai pandai lah buat macam rumah sendiri . Jangan bagi berhabuk dan sila buangkan perasaan malu untuk menekan button FOLLOW yang terserlah :)

I | Love | You


D'Status

I AM IN LOVE



D'Credits

Template by : Nida Inayah Maghfirani
Basecode: Husnaa
Tutorial: Chiq Ziera
Image: Cuse
Other:

Older Post | Newer Post
Kenapa ? Bagaimana ? Apa ?
Thursday 17 May 2012 | Thursday, May 17, 2012 | 0 Sweet Cupcake
Assalamualaikum semua . Sepanjang minggu peperiksaan pertengahan tahun ni kan , banyak sangat masalah . Tolong lahh saya . Saya terasa teramat tertekan . Saya perlukan seseorang untuk mendengar segala isi hati saya ni .Tapi tu lahh kan , kekadang bila fikir balik KITA TAK SEPATUTNYA cerita hal peribadi kita kepada orang lain kan . Lebih baik merayu pada Allah yang maha esa kan .
Saya rasa dah bosan hidup ni . Ya ALLAH ! Kau kuatkanlah semangat aku yang semakin hari semakin hilang semangat ni .  Apa makna kehidupan sebenarnya ha ? Bila saya boleh rasa kebahagiaan dan kegembiraan ? Takkan sepanjang kehidupan ni saya nak rasa kesedihan dan kesakitan . Kay , kawan kawan memang telah bahagiakan saya . Terima Kasih kawan . Saya hargai anda semua . Love you so much .
Husna Ahmad Nasser
Husna Ahmad Nasser
Husna Ahmad Nasser
Husna Ahmad Nasser
Seriously , saya dah putus asa untuk mengharapkan sesuatu . Ya Allah ! Kurniakan lah aku kesabaran . Saya hipokrit , hipokrit , hipokrit kan kan . Kay lahh , saya out dulu nak date dengan buku kejap .