dare to dream











D'Owner


Assalamualaikum pakcik , makcik , nenek dan atok sekalian . Terima Kasih kerana sudi melawat blog saya yang comel ni *kay perasan kejap* Dah melawat tu , pandai pandai lah buat macam rumah sendiri . Jangan bagi berhabuk dan sila buangkan perasaan malu untuk menekan button FOLLOW yang terserlah :)

I | Love | You


D'Status

I AM IN LOVE



D'Credits

Template by : Nida Inayah Maghfirani
Basecode: Husnaa
Tutorial: Chiq Ziera
Image: Cuse
Other:

Older Post | Newer Post
Benci , Sayang ♥ Tak faham
Friday 25 May 2012 | Friday, May 25, 2012 | 0 Sweet Cupcake


Assalamualaikum (: Wink * Wohhha , tajuk tak boleh blahh kan . Tapi takpe lahh , saja nak share PENGALAMAN . Hik hok ! Okay , kalau awok semua baca tajuk tu mesti dah faham ? Kalau tak faham , nanti saya terangkan . Hew hew ! 
Okay , awok semua pernah dengar tak orang tua tua kata MULA MULA BENCI , LAMA LAMA SAYANG ? Pernah ? Macam kelakar kan ? Ye lahh , orang yang kite BENCI then boleh jadi SAYANG . Tak mustahil pakcik makcik . Betul jugak kata orang tua tua ni . HAHA ! So , jangan lah benci orang . Nanti susah pulak sebab lama lama akan tergila gila kan mereka pulakk . 
Wohaaa , tak nak cerita panjang panjang pasal ni . Saja je nak share . Takut ada orang tak tahu . Mende ni ada lahh jugak dalam kehidupan saya . Hew hew ! Mengaku kayyy . Lepas ni , INSYAALLAH saya takkan benci lagi orang . Kalau awok semua nak tahu , ada jugak pepatah mengatakan jangan SAYANG sangat sebab takut lama lama BENCI . Terbalik lahh pulakkk . Kalau awok semua nak deal kann , baik kita semua sayangkan ALLAH , NABI MUHAMMAD SAW , IBU BAPA , GURU - GURU DAN RAKAN RAKAN . Lagi bagus ! Saya sebenarnya nak cerita SOMETHING , tapi tu lahh . Blog ni public sangat ! Semua orang boleh baca . Susah ! Hew hew ! Kang jadi lain cerita pulakk . 
Semua orang tak faham saya :'(  Saya perlukan seseorang untuk meluahkan perasaan saya dan saya nak dia beri sokongan dan beri respon yang POSITIF bukan negatif . Kadang kadang , kite ni perlukan luahkan perasaan dekat orang lain jugakkk . Bukan dekat orang yang sama je . Ye lahh , mana tahu orang tu dah BOSAN DAN MUAK dengar cerita kita kan ? Saya tak tuduh sesiapa pungg , tapi saya berasa begitu . Blinkk *