dare to dream











D'Owner


Assalamualaikum pakcik , makcik , nenek dan atok sekalian . Terima Kasih kerana sudi melawat blog saya yang comel ni *kay perasan kejap* Dah melawat tu , pandai pandai lah buat macam rumah sendiri . Jangan bagi berhabuk dan sila buangkan perasaan malu untuk menekan button FOLLOW yang terserlah :)

I | Love | You


D'Status

I AM IN LOVE



D'Credits

Template by : Nida Inayah Maghfirani
Basecode: Husnaa
Tutorial: Chiq Ziera
Image: Cuse
Other:

Older Post | Newer Post
Saya mohon kemaafan
Tuesday 10 April 2012 | Tuesday, April 10, 2012 | 0 Sweet Cupcake

Assalamualaikum . Jawab kay , sesungguhnya wajib bagi umat islam untuk menjawab salam . Tak susah pun kan ? Dapat pahala , tak rugi . Okay , actually bukan saya nak tunjuk baik sangat . Saya tahu saya siapa , tapi saya mohon ampunkan segala kesalahan yang pernah saya lakukan dekat awok awok semua kay ? Deal ! Halalkan makan minum saya . Saya rasa saya lahh manusia yang paling teruk kan ? Ye lahh , saya tak jaga adab , tak COVER suara dalam kelas . Kalau boleh biar satu ke dengar suara saya je kan ? Seriously , dari sekolah rendah memang saya macam tu . Saya dah tak tahu lagi cara nak berubah . Maybe dengan satu cara ni je , iaitu PINDAH sekolah . Tapi takde satu pun sekolah yang nak terima saya kecuali ALFALAH . Terima kasih bebanyak ! Kawan kawan , kalau awok awok dok suka saya bagitahu kayy . Jangan mengumpat belakang , sebab berdosa . Saya tak kisah kalau awak semua nak mengumpat depan saya . Lagipun ni semua untuk mengurangkan dosa anda semua . Okay , mesti awok semua nok tahu kan kenapa tetiba saya jadi macam ni ? Hem , actually dah ada orang mula PANDANG SERONG . Kay , mula mula saya dah anggap ni cuma permainan perasaan saya je . Tapi lama kelamaan , saya rasa macam ada SOMETHING WRONG . Siapa ? Biarlah rahsia kayy , saya terima dugaan ini dengan redha . Kalau saya tahu macam ni yang akan terjadi , saya tak akan daftar ke alfalah . Sorry , straight to the point :(