dare to dream











D'Owner


Assalamualaikum pakcik , makcik , nenek dan atok sekalian . Terima Kasih kerana sudi melawat blog saya yang comel ni *kay perasan kejap* Dah melawat tu , pandai pandai lah buat macam rumah sendiri . Jangan bagi berhabuk dan sila buangkan perasaan malu untuk menekan button FOLLOW yang terserlah :)

I | Love | You


D'Status

I AM IN LOVE



D'Credits

Template by : Nida Inayah Maghfirani
Basecode: Husnaa
Tutorial: Chiq Ziera
Image: Cuse
Other:

Older Post | Newer Post
Tamat sudah , right ?
Thursday 8 March 2012 | Thursday, March 08, 2012 | 0 Sweet Cupcake


Assalamualaikum ! Finally and Alhamdulillah , tamat sudah ujian bulanan . Bersyukur sebab dah habis exam , bukan sebab dah dapat result kan kan ? Ciss betul mek Husna . HAHA ! I am SCHOOLsick . OMG ! Tu lahh , time sekolah tak nak pergi sekolah . Time cuti ni baru lahh nak merana ke diri nak ke sekolahh . Ciss ! I miss miss miss ? HAHA ! 
Okay , actually saya tahu satu cerita . Cerita yang amat menyedihkan bagi saya . Maybe saya orang last tahu pasal ni . Kengkawan saya semua dah tahu . Tapi kan kenapa saya nak sedih pulakk kan kan kalau dia dah jadi hak milik orang . Huh ! Ya Allah ! Okay lahh , mulai malam ni saya lepaskan segala galanya . So , tak sangkut paut apa apa dah kan kan ? Esok fly KL , nak tenangkan fikiran dan jumpa kengkawan . Rindu kau ! Cewahhh !
Cuti seminggu kan kan . Tak best kan kan ? Auww ! Hari ahad saya dah coppp tak mau ke sekolah . Saya tak nak kena 360 darjahhhh . Sakit kott . Mahu biru lahhhh seminguu . Ya Allah , kau lindungilah hamba mu ini , amin :)
Maybe setakat ni je dulu kottt . Saya letih , saya mengantuk , saya nak tidur , saya nak offline buat selama lamanya . Bye ! 

P/s untuk awak , take care :) Saya lupakan awak kayyy . Okay , GEDIK . HAHA !