dare to dream











D'Owner


Assalamualaikum pakcik , makcik , nenek dan atok sekalian . Terima Kasih kerana sudi melawat blog saya yang comel ni *kay perasan kejap* Dah melawat tu , pandai pandai lah buat macam rumah sendiri . Jangan bagi berhabuk dan sila buangkan perasaan malu untuk menekan button FOLLOW yang terserlah :)

I | Love | You


D'Status

I AM IN LOVE



D'Credits

Template by : Nida Inayah Maghfirani
Basecode: Husnaa
Tutorial: Chiq Ziera
Image: Cuse
Other:

Older Post | Newer Post
Kalau dah tak suka , cakap TAK SUKA :)
Saturday 10 March 2012 | Saturday, March 10, 2012 | 0 Sweet Cupcake

Assalamualaikum :) Okay , kalau tak suka please tekan PANGKAH out terus . Hew hew , finally saya tenang sikit . Cakap macam saya ni tak pernah tenangkan kan ? Ye , banyak masalah . Esok insyaALLAH saya hang dengan kengkawan saya . Wohaaa , dah lama tak jumpa diorang rindu gila . So , esok boleh lah beli novel kan kan ? HAHA !
Heyy , readers korang tak pergi bercuti ke mana mana ke ?  Kalau pergi , tangkap lahh gambar . Saya suka skodeng gambar orang ni . Korang dengar tak lagu blog saya ni ? Lagu ni kan kan , best kan kan ? Bila saya dengar lagu ni , macam macam last moment datang . Ecece ! Nostalgia betul .
Okay lahh , saya nak pergi tolong ibu dan opah saya memasak . Rajin kan kan ?