dare to dream











D'Owner


Assalamualaikum pakcik , makcik , nenek dan atok sekalian . Terima Kasih kerana sudi melawat blog saya yang comel ni *kay perasan kejap* Dah melawat tu , pandai pandai lah buat macam rumah sendiri . Jangan bagi berhabuk dan sila buangkan perasaan malu untuk menekan button FOLLOW yang terserlah :)

I | Love | You


D'Status

I AM IN LOVE



D'Credits

Template by : Nida Inayah Maghfirani
Basecode: Husnaa
Tutorial: Chiq Ziera
Image: Cuse
Other:

Older Post | Newer Post
Untitled
Friday 24 February 2012 | Friday, February 24, 2012 | 0 Sweet Cupcake




Assalamualaikum ! Saya rasa kan minggu ni paling BEST dan NOTHING . Okay , 5 until 8 March saya dan kengkawan akan menduduki ujian . InsyaALLAH , dapat result GEMPAK semua kan kan . Saya yakin , saya boleh buat . Tolong lahh doakan saya . Even ni ujian saje pun , terlalu penting buat saya . Ye lahh kan , bak kata orang terengganu NOK TENGOK SETARA MANE MU PAHAM . Ecece , saya orang terengganu jadi saya kena banggakan loghat terengganu ni . HAHA ! Nak tahu tak , minggu ni kan , saya kan , mimpi kan , entah apa apa kan . Pelik sangat ! Dan saya tak faham apa maksud mimpi saya tu . Hmm , guess something ? Saya akan cuba hapuskan segala nya . InsyaAllah . Segala nya ? Means ? SHUT UP , biarlahhh rahsia bak kata SITI NURHALIZA kan kan ? Minggu ni kan , saya rasa macam free semacam je . Tak banyak homework , tak pening kepala , memang FREE sungguh . Wehh , saya ada cerita sedih lahh . Nak tahu tak ? Bag TROPICANA LIFE kesayangan saya tu dah rosak . Wo , banyak kenangan yang tersimpan dalam beg tu . Takkan ku lupa . Kenangan ? Ye , kenangan bersama budak budak SMK JALAN 3 . Rindu ! Please , give me back 2011 . Hmm , :( . Tadi saya dah beli bag baru , warna putih jugak . Cantik jugak , tapi tak ada kenangan lagi yang terukir dan takkan ada lagi kenangan dari SMK JALAN 3 . Miss you babe ! Okay lahh , chow dulu . Nak tengok POKWE kesayangan ambe dekat luar . Bye , love you !