dare to dream











D'Owner


Assalamualaikum pakcik , makcik , nenek dan atok sekalian . Terima Kasih kerana sudi melawat blog saya yang comel ni *kay perasan kejap* Dah melawat tu , pandai pandai lah buat macam rumah sendiri . Jangan bagi berhabuk dan sila buangkan perasaan malu untuk menekan button FOLLOW yang terserlah :)

I | Love | You


D'Status

I AM IN LOVE



D'Credits

Template by : Nida Inayah Maghfirani
Basecode: Husnaa
Tutorial: Chiq Ziera
Image: Cuse
Other:

Older Post | Newer Post
Semua tukar :)
Saturday 11 February 2012 | Saturday, February 11, 2012 | 0 Sweet Cupcake


Assalamualaikum :) Okay , saya pening . Homework melambak awok ehhh . Tolong buat ? Banyak cantik betul muka aku nihh . HAHA ! Awok sihat dok dok ? Sorry lahh , sekarang ambe berlatih loghat terengganu semula . Grr ~ Mengada kan kan ? FAHAM je lahh apa yang akan aku belebe .
Awok tahu dok saya masuk hafazan ? Tapi saya tak start menghafaz betul lagi . Aduhaii , boleh menang ke tak pun saya tak pasti . Saya nak cuba untuk tahun ni . InsyaAllah , menang kot . Ye lahh , saya nak majukan alfalah . Cewahhh , inilah ayat menggedik saya . Baby dekat atas ni saya yang punya . Comel tak ? Macam saya lahh . Jangan tak tahu pulak !
Seriously , saya bosan . Esok sekolah , kenapa cikgu tak bagi cuti sampai akhir tahun je terus . Mesti best kan kan ? Mimpi siang betul semek ni . HAHA ! Okay , sekarang saya tengah layan Kuch kuch Ho ta haii . Betul dok tahu ejaan ni . Sedih derr . Try lahh menonon nya . Sorry lahh , saya tak suka korea . Pening kepala kalau tengok KOREA . Bluekkkkk . Okay lahh , saya dah taktahu nak belebe apa dekat sini . Sebelum tu , cantik tak blog saya terbaru ni ? Sepupu saya yang ajar . Thanks a lot QILAH .