dare to dream











D'Owner


Assalamualaikum pakcik , makcik , nenek dan atok sekalian . Terima Kasih kerana sudi melawat blog saya yang comel ni *kay perasan kejap* Dah melawat tu , pandai pandai lah buat macam rumah sendiri . Jangan bagi berhabuk dan sila buangkan perasaan malu untuk menekan button FOLLOW yang terserlah :)

I | Love | You


D'Status

I AM IN LOVE



D'Credits

Template by : Nida Inayah Maghfirani
Basecode: Husnaa
Tutorial: Chiq Ziera
Image: Cuse
Other:

Older Post | Newer Post
Saya BUSY-girl
Thursday 9 February 2012 | Thursday, February 09, 2012 | 0 Sweet Cupcake





Assalamualaikum . Okay , betapa busy nye Husna Ahmad Nasser sekarang kann ? Bukan sombong kan ? HAHA ! Wehh , banyak sangat HOMEWORK yang aku dapat untuk minggu ni . Kesian kan ? Haishhh , nak tolong ? Mari lahh , jangan segan segan .
Minggu ni kan dua hari berturut turut aku balik ke rumah lambat , wo . Best jugak duduk dekat sekolah lama lama kan kan ? Dan minggu ni juga aku berani pegang ARNAB . Mula mula takut lah jugak , tapi lama lama tu OKAY lahh . Berani lahh sikit , jangan jadi penakut sangat !
Comel tak kucing dekat atas tuhh ? Comel macam aku lahh . Buat tak tahu pulakk ! Wehh , aku rindu suasana BANGI dan SERDANG . Aku rindu kengkawan aku dekar sana , seriously nak jumpa diorang gegila . Tolonggggggggggg !
Okay lahh , I have to stop here . Bye , muahhhhhh kucing comel :)