dare to dream











D'Owner


Assalamualaikum pakcik , makcik , nenek dan atok sekalian . Terima Kasih kerana sudi melawat blog saya yang comel ni *kay perasan kejap* Dah melawat tu , pandai pandai lah buat macam rumah sendiri . Jangan bagi berhabuk dan sila buangkan perasaan malu untuk menekan button FOLLOW yang terserlah :)

I | Love | You


D'Status

I AM IN LOVE



D'Credits

Template by : Nida Inayah Maghfirani
Basecode: Husnaa
Tutorial: Chiq Ziera
Image: Cuse
Other:

Older Post | Newer Post
Lalu je , buat apa kan kan ?
Saturday 4 February 2012 | Saturday, February 04, 2012 | 0 Sweet Cupcake

Assalamualaikum , lama kan aku tak update-ing blog buruk ni . SERIOUSLY , aku busy sesangat . Sampai tak sempat nak update , nak singgah . Okay , comel kan budak atas ni ? POKWE aku tu , tak tahu lahh kenpa dia sedih sangat . HAHA ! Not funny kanggg ?
Actually , aku tak tahu lahh macam mana nak cerita sebab kisah aku ni hanya dua insan yang beruntung je tahu . Hari Khamis yang lalu , cewahhh . Okay , jangan formal sangat kan . Dia lalu depan sekolah aku .Sekolah aku ? Mana ? HAHA ! Stay alfalah je , sebab aku tak dapat ke mana mana . Alhamdulillah , aku bersyukur kerana sekurang kurang nya aku dapat berssekolah juga di Alfalah . Tapi bila aku stay alfalah , budak comel tu pulak pindahhhh . SEDIH gila . Sabar Husna sabar Husna sabar Husna . Ayat tu lahh yang aku dengar dari sorang insan yang baik hati sangat ni . Memang segal RAHSIA aku dia tahu . Rahsia dia pun banyak dengan aku . Alhamdulillah aku ada jugak sorang kawan yang boleh simpan rahsia dan so on . Perfects .
Aku nak paksa budak comel tu datang alfalah balik , boleh tak ? Aku S.A.Y.A.N.G dia , first time aku lafaz ayat ni untuk dia . Cewahhhh . Bengong kan aku ni ? Baru tingkatan 4 , tapi dah gatal gelenya gelebek nyenngg . Bak kata orang tranung . Sekarang ni aku berada di kampung aku yang indah sekali , tuu yang habis perkataan tranung keluor tuhh . Okeeenngggg ( okay ) HAHA ! OKAY ?

AKU SAYANG MU , AKU SAYANG MU :)