dare to dream











D'Owner


Assalamualaikum pakcik , makcik , nenek dan atok sekalian . Terima Kasih kerana sudi melawat blog saya yang comel ni *kay perasan kejap* Dah melawat tu , pandai pandai lah buat macam rumah sendiri . Jangan bagi berhabuk dan sila buangkan perasaan malu untuk menekan button FOLLOW yang terserlah :)

I | Love | You


D'Status

I AM IN LOVE



D'Credits

Template by : Nida Inayah Maghfirani
Basecode: Husnaa
Tutorial: Chiq Ziera
Image: Cuse
Other:

Older Post | Newer Post
Kenapa ? Why ?
Thursday 16 February 2012 | Thursday, February 16, 2012 | 0 Sweet Cupcake




Assalamualaikum . Okay , hari ini saya letih sangat . Mata pun dah mengantuk sekarang , biasanya tak mengantuk lagi nihhh . Cewahhh :) Lusa ni ada berarok maulidurRasul . Oh no ! Nak pergi ke tak nak ? Bukan saya tak nak sambut kelahiran nabi muhammad saw ni , tapi kan semua tu hanya bida'ah . Tak semesti nya kita kena berarok nak sambut maulidurrasul ni kan ? Dekat rumah pun boleh berselawat , right ? Inilahh kalau dah tak nak pergi , beribu alasan dia akan bagi :) That's me !
Next week , sorang lagi kawan saya akan pindah . Hmm , dia akan pindah ke PAHANG . Seriously , saya sedih . Ye lahh , kawan dah hampir 4 tahun , then berpisah . Mahu nye tak sedih . Saya masih ada perasaan . SETIAP PERTEMUAN PASTI ADA PERPISAHAN . Takdir Allah !
Minggu ni , saya dah mula faham kimia . Alhamdulillah ! InsyaAllah , dapat result yang gempak . Bulan 4 ni dahh exam . Sekejap je kan kan ? Ni dah bulan 2 , then masuk bulan 3 pastu masuk bukan 4 . Sekejap je masa berlalu sekarang , ecece . Kau buang masa tak sedar pulak ! HAHA !