dare to dream











D'Owner


Assalamualaikum pakcik , makcik , nenek dan atok sekalian . Terima Kasih kerana sudi melawat blog saya yang comel ni *kay perasan kejap* Dah melawat tu , pandai pandai lah buat macam rumah sendiri . Jangan bagi berhabuk dan sila buangkan perasaan malu untuk menekan button FOLLOW yang terserlah :)

I | Love | You


D'Status

I AM IN LOVE



D'Credits

Template by : Nida Inayah Maghfirani
Basecode: Husnaa
Tutorial: Chiq Ziera
Image: Cuse
Other:

Older Post | Newer Post
GOODBYE QAMARINA , I will miss you :'(
Monday 20 February 2012 | Monday, February 20, 2012 | 0 Sweet Cupcake




Assalamualaikum . 20 / 2 / 2012 , tarikh yang paling menyedihkan . Pemergian seorang kawan ke sekolah lain . Wo , sedih derr . Walaupun saya ni kental , ecece . Nangis jugak akhirnya ! Seriously , saya sedih . Kalau boleh , saya nak panggil dia semula . Tapi apakan daya kan kan ?
Seorang demi seorang pindah . Please lahh yang lain , jangan pindah . Teman lahh saya di Alfalah tu sampai form FIVE , InsyaALLAH . Qamarina , jangan lupa saya nehh walaupun berjauhan . Saya sayang awok , Qamarina ehhhh . Ingatkan tahun ni nakk enjoy enjoy dengan awok awok alfalah , tak sangka pulakk kan ramai yang PINDAH .

Okay lahh , pesanan buat NUR QAMARINA BT AZHAR . Saya sayang awok banyok banyok ehhh . Belajar elok elok , saya akan doakan yang terbaik buat awak :) Last sekali JANGAN LUPA SAYA !