dare to dream











D'Owner


Assalamualaikum pakcik , makcik , nenek dan atok sekalian . Terima Kasih kerana sudi melawat blog saya yang comel ni *kay perasan kejap* Dah melawat tu , pandai pandai lah buat macam rumah sendiri . Jangan bagi berhabuk dan sila buangkan perasaan malu untuk menekan button FOLLOW yang terserlah :)

I | Love | You


D'Status

I AM IN LOVE



D'Credits

Template by : Nida Inayah Maghfirani
Basecode: Husnaa
Tutorial: Chiq Ziera
Image: Cuse
Other:

Older Post | Newer Post
Semua BARU kan ?
Thursday 12 January 2012 | Thursday, January 12, 2012 | 0 Sweet Cupcake




Assalamualaikum :D  Finally , ada jugak masa aku nak coretkan sedikit tentang minggu ni . Cewahhh , ayat tak boleh blahhh kan ? HAHA ! Anyway  , minggu ni sepanjang hari aku pening memikirkan si DIA . Okay , aku cerita sikit tentang si dia ni . Aku kenal dia pada tahun ni lahhh melalui PMR . Tahu tak apa mende ? Lahhh , subjek FIZIK , BIO , KIMIA dan BAHASA ARAB . Ya Allah , tolong aku sayangssss . 

Seriously , lepas belajar je subjek BARU ni mesti kepala aku PUSING . Ho , PARAH kannn ? Baru DUA minggu sekolahhh , tak ENAM bulan lagi . Agak nye , kalau ENAM bulan mesti boleh MIGRAIN  . Okay , cara aku cakap macam dah putus asa kannn ? Astaghfirullahal Azim , aku bukan putus asa . Aku cuma bagi PENDAPAT aku je . HAHA !

Darling semua tahu takkk , banyak sangat HOMEWORK akuu minggu ni . Ni pun baru siap DUA , bahasa arab dan math . Tinggal lagi BIO , KIMIA , SEJ dan FIZIK . 3 nota , SATU HAFAL . InsyaAllah aku bolehhhh .

Actually , aku ada cerita . Tapi aku belum sedia untuk menceritakan sekarang , MALU doe . Okay lahh , aku nak layan NADA CINTA kejapppp . Night sayang , assalamualaikum .