dare to dream











D'Owner


Assalamualaikum pakcik , makcik , nenek dan atok sekalian . Terima Kasih kerana sudi melawat blog saya yang comel ni *kay perasan kejap* Dah melawat tu , pandai pandai lah buat macam rumah sendiri . Jangan bagi berhabuk dan sila buangkan perasaan malu untuk menekan button FOLLOW yang terserlah :)

I | Love | You


D'Status

I AM IN LOVE



D'Credits

Template by : Nida Inayah Maghfirani
Basecode: Husnaa
Tutorial: Chiq Ziera
Image: Cuse
Other:

Older Post | Newer Post
Second day sekolah :D
Wednesday 4 January 2012 | Wednesday, January 04, 2012 | 1 Sweet Cupcake


Assalamualaikum :D Hari ni merupakan hari yang ke DUA bersekolah pada tahun 2012 . Aku masih tak dapat menyuaikan diri dengan suasana kelas yang majoriti dari kelas IZZAH semua nya . Huh ? InsyaAllah aku boleh . 4 . 1 juga merupakan birthday ASYROL FARHAN . Siapa kahh dia ? Dia anak menteri besar Terengganu . Happy Birthday . Okay , aku ucap dalam blog dah lahh .

Hari ni aku dah mula belajar . Mata pelajaran yang pertama kau belajar ialah FIZIK . Wo , alhamdulillah aku faham . Ye lahh kan , baru permulaan . InsyaAllah bab seterusnya aku boleh . Belajar je kann ? Tak susah pun , yang penting USAHA . Right ? Lepas je belajar FIZIK , muka semua nye monyok and mula menghafal subjek FIZIK . Kawan aku siap panggil ABANG FIZIK lagi supaya sebati sikit dalam diri . HAHA !

Jadi pelajar tingkatan EMPAT , pelbagai DUGAAN yang haru aku tempuhi . Cewahhh , aku rase ayat aku skema sikit hari ni . HAHA ! Biar lahh , blog aku kan . Banyak subjek yang perlu aku pelajari , cewahhh . Mengalahhkan orang amik PHd :D

Sekolah ? Sampai sekarang aku tak tahu sama ada nak pindah ke tak . Bila fikir fikir balik baik aku pindah and baik tak payah . Aku rasa macam kehadiran aku dekat AL-FALAH tidak menyeronokkan . Fine , aku tahu aku sape kan ? Just manusia yang tak sedar diri kann ? Takpe aku TUMPANG sekolah sekejap je dekat alfalah tu bukan lame pun . Nanti kalau aku dapat sekolah lain aku terus blahhh dari situ lahh . AKU TAK LAYAK JADI PELAJAR ALFALAH KANN ?

Tawaran tawaran oh tawaran . Cepat lahh kau buat keputusan . Lagi cepat aku blahh dari alfalah , lagi cepat aman dekat alfalah tuu kann . Seriously , aku rase JANGGAL , GANJIL dan macam macam lagi bila masuk sekolah alfalah balik . ENTAH lahh , no komen .