dare to dream











D'Owner


Assalamualaikum pakcik , makcik , nenek dan atok sekalian . Terima Kasih kerana sudi melawat blog saya yang comel ni *kay perasan kejap* Dah melawat tu , pandai pandai lah buat macam rumah sendiri . Jangan bagi berhabuk dan sila buangkan perasaan malu untuk menekan button FOLLOW yang terserlah :)

I | Love | You


D'Status

I AM IN LOVE



D'Credits

Template by : Nida Inayah Maghfirani
Basecode: Husnaa
Tutorial: Chiq Ziera
Image: Cuse
Other:

Older Post | Newer Post
Nasi ayam :D
Friday 6 January 2012 | Friday, January 06, 2012 | 0 Sweet Cupcake


Assalamualaikum :D Ha , hari ni aku dan ayah jadi CHEF . Cewahhh , perasaan betul lahh . Best jugak belajar memasak ni . Alhamdulillah , akhirnya pandai jugak aku memasak . Ye lahh kann , memasak tu penting bagi kehidupan seorang perempuan . Wahh , aku dahh nak mula jadi perempuan sejati lahhhh . Aku tak kire lahh macho ke tak ke , aku nak jugak belajar memasak resipi lain pulak . Okay , dahh mula melalut . Baik aku STOP sekarang sebelum merebak sampai akhir cerita ni .

Ha , korang tahu tak ? Mesti tak tahu kan ? HAHA ! Kimia , bio , fizik and subjekkk apa apa pun belajar dalam bahasa melayu mulai tahun ni . Aduhh , dahh lahh aku dah biasa dengan BAHASA INGGERIS even BI aku B PMR . Serious , entahh lahh . Terima je lahh kan . Yang penting ada usaha . Betul tak ? Budak form four yang lain mesti tengah study sekarang . Aku ? Hmm , dari pagi sampai sekarang depan laptop je lahh kerjanya . Tadi pun berhenti sekejap sebab solat dan masak .

Petang nanti aku nak pergi beli buku revision . Aku pun dahh pening , takut dikkkk . Dah lah duduk dengan budak pandai , lagi lahhh . Takpe , minggu ni aku nak enjoy enjoy dulu . InsyaALLAH start minggu depan aku start lahh belajar balik . Memang penat , tapi nak berjaya punya pasal sanggup redah apa saja kan ? Hehe ! Okayy , blog membosankan blog aku lah tu kann .

Aku dah mula merindui kengkawan aku yang berada jauh di mata aku . Ya Allah , kau panjangkan lahh umur kami dan pertemukan lahh kami bersama . Amin :) Susah kann ada kawan ? Bila jauh je RINDU , bila jauh je RINDU . Haishhh , tapi kan RINDU lahh buat kita SAYANG kan orang tu kannn ? HAHA ! Seriously , aku rindu kawan kawan aku dari umur LIMA tahun sampai lahhh tingkatan EMPAT ni . My friends ialah yang paling the BEST in my life :D