dare to dream











D'Owner


Assalamualaikum pakcik , makcik , nenek dan atok sekalian . Terima Kasih kerana sudi melawat blog saya yang comel ni *kay perasan kejap* Dah melawat tu , pandai pandai lah buat macam rumah sendiri . Jangan bagi berhabuk dan sila buangkan perasaan malu untuk menekan button FOLLOW yang terserlah :)

I | Love | You


D'Status

I AM IN LOVE



D'Credits

Template by : Nida Inayah Maghfirani
Basecode: Husnaa
Tutorial: Chiq Ziera
Image: Cuse
Other:

Older Post | Newer Post
Kisah lama ( FULL STOP )
Thursday 5 January 2012 | Thursday, January 05, 2012 | 0 Sweet Cupcake
Assalamualaikum . Tak tidur lagi ke ? Dah lewat ni , HAHA ! Okay , esok tak sekolahh kan belah TIMUR . So , malam malam macam ni aku tak tahu sebenarnya apa nak dibuat . Aku pun bukak lahh blog keSAYANGan aku ni . UPDATE ? Okay , sebenarnya aku pun dah kering otak nak perah nak cerita apa . Tapi takpelahh kita bukak kisah lama lama . Nak ? Aku ada ke kisah lama ? HAHA !

Kisah lama , kisah lama , kisah lama . Nak start dari mana ? Dari A ke Z ? Start dari Z ? Okay , dah habis . HAHA ! Bagi aku kisah lama kisah yang PALING tak perlu diingat . Sebab cerita tu akan menyakitkan hati aku , kalau aku happy takpe lahh jugak nak ingat .

Aku rindu sekolah rendah aku . Masa darjah satu aku pernah belajar dekat SK BUKIT KUANG . Jauh tuu nak pergi pagi pagi dari TELUK KALONG . Aku lahh merupakan pelajar yang SELALU datang lambat . Seriously , bila aku teringat kisah ni mesti aku akan gelak seorang diri . HAHA ! Aku dulu malas nak ke sekolahh , ye lahhh datang datang je sekolah kena marah sebab datang lambat . Malu siot ! Sabar je kann ? Sabar tu kan separuh daripada IMAN :D

Darjah satu ? Budak MENTAH lagi kan ? Ayyyo ! Yang paling aku tak boleh lupa , kalau ayah aku datang ambik lambat je balik sekolah mesti aku menangis . Huwaaa ! Kelakar kan aku ni ? Setiap hari setiap kali waktu balik je mesti ada budak akan menangis , AKU lahh tu . Manje kann ? Sorry lahh , aku tak macam kau . Kental ! HAHA ! Kalau ingat je kisah ni rasa malu jugakk , hope kawan kawan aku tak ingat dahh aku . Kalau diorang masihh ingat , memang maluu teruk aku .

Tu baru darjah SATU , tak tingkatan satu lagi . Lagi teruk aku menangis , ye lahh kan duduk asrama . OMG ! Aku paling BENCI dengar perkataan asrama masa tingkatan satu . Naik tingkatan dua , okay lahh . Tapi kalau ada je barang yang tertinggal mesti aku menangis . Manje betul aku ni . Anak MAK lahh kata kann . Panjang lagi cerita aku ni , sanggup ke nak dengar ? HAHA ! Kalau dahh tak sanggup , keluar je lahh dari laman ni .

Post kali ni cukup lahh aku cerita pasal year ONE dan form ONE . Semua ONE , mesti menangis punya lahhh . HAHA ! Aku sensitif sikit dengan nombor satu ni . Teruk kan ? HAHA ! Aku pun tak tahu apa nak jadi dengan aku , manja sangat . Sekarang bila dahh tak duduk asrama , rasa macam nak TERJAH je asrama tu . Miss asrama so much :D

Okay lahhh , aku rasa cukup kot panjang ni . Nanti aku cerita tentang year TWO dan form TWO pulakkk . Form two , pergghhhh tahun yang paling HEBAT dan MENARIK . Masa tu PERANGAI aku teruk gila ! Next post aku ceritakan , InsyaAllah . Aku minta maaf kalau aku ada sakitkan hati korang . Aku tak sempurna , aku hanya manusia BIASA :)