dare to dream











D'Owner


Assalamualaikum pakcik , makcik , nenek dan atok sekalian . Terima Kasih kerana sudi melawat blog saya yang comel ni *kay perasan kejap* Dah melawat tu , pandai pandai lah buat macam rumah sendiri . Jangan bagi berhabuk dan sila buangkan perasaan malu untuk menekan button FOLLOW yang terserlah :)

I | Love | You


D'Status

I AM IN LOVE



D'Credits

Template by : Nida Inayah Maghfirani
Basecode: Husnaa
Tutorial: Chiq Ziera
Image: Cuse
Other:

Older Post | Newer Post
InsyaAllah :D
Friday 13 January 2012 | Friday, January 13, 2012 | 0 Sweet Cupcake

Assalamualaikum . Okay , gambar buruk kan ? But i'm still trying to wear purdah properly . Yeahh , betul dok tahu aku speaking ea . Hancus . Aku memang cita cita nak pakai purdahh , tapi tu lahhh . Aku masih mencuba untuk berubah dan menjadi seorang muslimah yang solehah . InsyaAllah , amin .

Actually , aku pakai sunglasses tu sebab mata aku sepet sangat . Kelakar pulakkk . HAHA ! Okay back to the title . Kenapa aku tetiba nak berubah ? Hmm , banyak jawapan yang aku boleh berikan . Semua orang nak menjadi yang terbaik dalam dunia ni . So , aku mencuba untuk menjadi yang TERBAIK jugakkk untuk diri aku . 

Hari ini hujan lebat sangat dan tadi hampir banjir . Huishhh . Tadi aku melawat fuad dekat Tesmal , dan pergi tunas manja . Huishhh , sejuk gila . Baru hujan belum salji lagi , kalau salji agak nye dahh beku aku ni . HAHA ! Hmm , esok maybe aku tak boleh nak update dahh blog ni dan hari seterusnya . InsyaAllah , next week pulak atau pun raya cina je . 

Okay lahhh , nak rehat kejap . Mata aku dah mula bengkak ni sebab tak cukup tidur . Alahai :D Assalamualaikum .