dare to dream











D'Owner


Assalamualaikum pakcik , makcik , nenek dan atok sekalian . Terima Kasih kerana sudi melawat blog saya yang comel ni *kay perasan kejap* Dah melawat tu , pandai pandai lah buat macam rumah sendiri . Jangan bagi berhabuk dan sila buangkan perasaan malu untuk menekan button FOLLOW yang terserlah :)

I | Love | You


D'Status

I AM IN LOVE



D'Credits

Template by : Nida Inayah Maghfirani
Basecode: Husnaa
Tutorial: Chiq Ziera
Image: Cuse
Other:

Older Post | Newer Post
Esok , lusa :D
Sunday 1 January 2012 | Sunday, January 01, 2012 | 0 Sweet Cupcake

Assalamualaikum :D Apa khabar ? Okay , sihat ? Alhamdulillah kann . Esok akuu daftar masuk form FOUR . Sekejap je kann cuti ? Mesti korang semua pungg malas macam akuu kang ? HAHA ! Okay , form four betul betul kena struggle . Tak bolehh main main kan ? Study je memanjang . Yelahh kan next year dahh nak SPM . Dah besar dahh aku , sekejap je kann ?
Semakin hari semakin dekat aku dengan kematian . Amal ibadah akuu pungg kurang lagi , bolehh dikatakan tak cukup lagi untuk ke syurga . Astaghfirullah . Berdebar lahh pulakkk nak ke sekolahh . Ye lahh , dahh 2 bulan duduk rumahh . Macam macam berubahhh kanggg :D

Start 3 . 1 . 2012 aku dahh tak bolehh online selalu lahh . Kena kurang kan HIBURAN , banyakkan AMAL IBADAH dan STUDY untuk kejayaann . Korang tolong lahh doakan supaya aku dapat pergi integrasi . Bolehh aku merasa duduk jauh dengan keluarga and berdikari . Bolehh ke aku ni ? Hehe , InsyaAllah :)

Okayy lahh , aku nak pergi sambung buat kerja rumahh sikit lagi . Memang letihh dari pagi hingga ke malam buat kerja rumah . Ye lahh , ibu still dekat Kuala Lumpur . Tak habis lagi master . Aduhhh , baru akuu tahu bagaimana perasaan seorang ibu buat kerja rumah seorang diri . Try lahh , mesti insaf lahh korang . HAHA ! Okay lahh , aku out dulu . Aku minta maaf kalau aku ada buat salah ke apa ke dengan korangg . Assalamualaikum :D