dare to dream











D'Owner


Assalamualaikum pakcik , makcik , nenek dan atok sekalian . Terima Kasih kerana sudi melawat blog saya yang comel ni *kay perasan kejap* Dah melawat tu , pandai pandai lah buat macam rumah sendiri . Jangan bagi berhabuk dan sila buangkan perasaan malu untuk menekan button FOLLOW yang terserlah :)

I | Love | You


D'Status

I AM IN LOVE



D'Credits

Template by : Nida Inayah Maghfirani
Basecode: Husnaa
Tutorial: Chiq Ziera
Image: Cuse
Other:

Older Post | Newer Post
Apa makna KAWAN ?
Saturday 21 January 2012 | Saturday, January 21, 2012 | 0 Sweet Cupcake

Assalamualaikum :) Heyy , hari ni aku ada soalan untuk kau semua . Apa makna KAWAN ? Tolong terangkan dekat akuu nehhh . Please , sebab aku masih mencari cari makna KAWAN . Aku tak faham apa itu kawan . Adakah makna nya bila kita senang dia ada , bila kita susah dia hilang ? Kalau korang tahu , tolong terangkannnn . Aku nak sangat tahuuu .

 
Sometimes you put walls up not to keep people out, but to see who cares enough to break them down.

 To the world you may be just one person, but to one person you may be the world.

" Kawan yang baik adalah teman ketika senang dan susah. Mereka jugalah cermin kepada diri kita. Ketika kita melakukan kesalahan atau menyimpang dari jalan yang benar, merekalah yang memperingatkan kita. Ketika melalui jalan yang gelap, mereka memimpin kita dan juga menyuluh jalan. Ketika kita berasa goyang mereka datang menyokong untuk memberi sedikit kekuatan untuk kita berdiri tegak menghadapi cabaran yang mendatang. "

Aku masih tak faham , please lahhh . Okay , aku nakkk fikir kejap apa makna KAWAN . Kalau korang tahuuuu , bagitahuu nehhh :)