dare to dream











D'Owner


Assalamualaikum pakcik , makcik , nenek dan atok sekalian . Terima Kasih kerana sudi melawat blog saya yang comel ni *kay perasan kejap* Dah melawat tu , pandai pandai lah buat macam rumah sendiri . Jangan bagi berhabuk dan sila buangkan perasaan malu untuk menekan button FOLLOW yang terserlah :)

I | Love | You


D'Status

I AM IN LOVE



D'Credits

Template by : Nida Inayah Maghfirani
Basecode: Husnaa
Tutorial: Chiq Ziera
Image: Cuse
Other:

Older Post | Newer Post
Good news or bad news ?
Sunday 18 December 2011 | Sunday, December 18, 2011 | 0 Sweet Cupcake
Assalamualaikum semua :) Apa khabar ? Cewahhh , ayat tak boleh blahh kan ? Hmm , tinggal beberapa hari lagi result PMR nak keluar kan ? Tolong doakan aku , insyaAllah aku doakan kawan kawan seperjuangan aku jugak . And tak lama lagi school holiday akan berAKHIR . Oh tidakkkkkkkkkkkkkkkk ! Malas nye :)

Tahu tak ? Ayah aku cakap "Husna sekolah alfalah balik" . Okay , fine . Actually , lepas aku tahu je berita tu kann , aku rasa macam lain . Rasa macam something wrong . Hmm , aku tak tahu sama ada itu BERITA BAIK ATAU BURUK . Hahhhhhhhh !

Okay lahh , seriously mood aku terus hilang :) Bye !