dare to dream











D'Owner


Assalamualaikum pakcik , makcik , nenek dan atok sekalian . Terima Kasih kerana sudi melawat blog saya yang comel ni *kay perasan kejap* Dah melawat tu , pandai pandai lah buat macam rumah sendiri . Jangan bagi berhabuk dan sila buangkan perasaan malu untuk menekan button FOLLOW yang terserlah :)

I | Love | You


D'Status

I AM IN LOVE



D'Credits

Template by : Nida Inayah Maghfirani
Basecode: Husnaa
Tutorial: Chiq Ziera
Image: Cuse
Other:

Older Post | Newer Post
Bye 2011 , Hey 2012 :D
Saturday 31 December 2011 | Saturday, December 31, 2011 | 0 Sweet Cupcake

Assalamualaikum :D Okay , Happy New Year semua . Semoga tahun 2012 menjadi tahun yang lebih baik sebelum ni . AMIN .
Okay , aku sebenarnya baru balik dari kampung TERENGGANU . Wuhhh terukk gila jam dekat BUKIT KUANG . Boleh aku tingkatkan kesabaran aku , alhamdulillah . 

Okay lahh , aku nak cerita tentang azam lahh . Apa azam pada tahun 2012 kengkawan ? Azam aku , aku nak menjadi seorang yang lebih baik , solehah . Aku nak jadi pelajar form 4 yang paling paling paling cemerlang . Cewahhhh ! Amin , doakan lahh . 

Esok banyak kerja yang aku kena buat . First KEMAS RUMAH . OMG ! Ye lahh , kangg baru pindahhh . Ye ke ? Menipu kann ? Actually , barang masa pindah masihh tersimpan dalam kotak dengan elok . So esok aku kena punggah segala gala nye . Then nak siap barang barang sekolahhh lagi . Huh , banyakk tuu . Sape nak tolong ? Meh lahh datang rumahhh , pintu terbuka luas . HAHA ! Jangan merompak dahh lahhh .

Okay lah , aku nakkk TIDUR . Nak mimpi AARON AZIZ . Handsome gila dia . Nasib baik dia dahh jadi suami oranggg , kalau tak aku pergi mengorat dia tuu . HAHA ! Gatal kannn ? Okayy lahh , sampaikan salam sayang aku kepada keluarga anda semua . SKEMA gila ayat akuuu :)