dare to dream











D'Owner


Assalamualaikum pakcik , makcik , nenek dan atok sekalian . Terima Kasih kerana sudi melawat blog saya yang comel ni *kay perasan kejap* Dah melawat tu , pandai pandai lah buat macam rumah sendiri . Jangan bagi berhabuk dan sila buangkan perasaan malu untuk menekan button FOLLOW yang terserlah :)

I | Love | You


D'Status

I AM IN LOVE



D'Credits

Template by : Nida Inayah Maghfirani
Basecode: Husnaa
Tutorial: Chiq Ziera
Image: Cuse
Other:

Older Post | Newer Post
Saya seorang yang BUSY :)
Tuesday 15 November 2011 | Tuesday, November 15, 2011 | 0 Sweet Cupcake
Assalamualaikum :) Sorry , dah lama kan aku tak taip new post . Ye lahh , aku BUSY sikit . Bukan sikit , BANYAK jugak lahh busy nye . Alhamdulillah , segala nya OKAY . Apa yang OKAY ? hmm , MALAS lahh cerita . Panjang .Tak boleh PENDEK kan .

Nak tahu jugak ke ? Okay , FINE . Kisah pendek , PAKLONG AKU KAHWIN . Hoho ! Busy lahh sikit . FAHAM ? lalala ~

hmm , korang tak perlu lahh tahu apa yang TERjadi . Biar aku simpan je dalan hati ,dan tersemat dalam kotak memori :) hoho ! Penat GILA lahh . Kaki aku sampai MERAH . Ye lahh , dah seharian pakai kasut tumit tinggi kan ? Lain kali kena bawak sandal satuu .

Gambar ? Nak tengok ke ? Sorry lahh malas nak tunjuk ! Gambar tak penting kan bagi korang .

Hmm , okay lahh aku UPLOAD sikit gambar buat kenangan :)



*Cik Ili bersama kakak iparnya :)
























 
  *Aku bersama MAKLONG MUDA











*SORRY , aku masih kanak kanak RIBENA :)






      
                                                                  *REHEARSAL :) *




Siapa lagi RAJIN ? Husna atau Cik Ili ?


















                                                      Paklong , Maklong , AKU dan cik Ili :)




(:Keluarga BESAR pihak lelaki (keluarga aku) :) 


Aku dan Cik Ili :)


                                       (:Selamat Pengantin Baru Buat Paklong dan Maklong :)