dare to dream











D'Owner


Assalamualaikum pakcik , makcik , nenek dan atok sekalian . Terima Kasih kerana sudi melawat blog saya yang comel ni *kay perasan kejap* Dah melawat tu , pandai pandai lah buat macam rumah sendiri . Jangan bagi berhabuk dan sila buangkan perasaan malu untuk menekan button FOLLOW yang terserlah :)

I | Love | You


D'Status

I AM IN LOVE



D'Credits

Template by : Nida Inayah Maghfirani
Basecode: Husnaa
Tutorial: Chiq Ziera
Image: Cuse
Other:

Older Post | Newer Post
Kampung aku TERENGGANU , kau ?
Saturday 5 November 2011 | Saturday, November 05, 2011 | 0 Sweet Cupcake
Salam . Hari ni InsyaAllah aku balik kampung TERENGGANU . So , maybe dekat sane aku TAK boleh nak post macam macam kan ? Pesanan aku kalau RINDU telefon or mesej lahh aku , aku setia menunggu . Ecehhh ! Ade tak nombor aku ? Tak de ? hmmm , kecik hati ! HAHA ! Kalau nak , mintak lahhh dengan sesiapa yang ada :) Kalau tak nak BLAHHHHH kau dari sini .

Hmmm , apa khabar lahhh lembu lembu . Aku yakin kau mesti boleh hadapi . Keluarga kau yang lain semua dahh masuk syurga , kau pun mesti boleh . Kau jangan lahh ganas ganas sangat dengan orang nak sembelih kauu tu . KESIAN dia :) Dia nakk tolong kau masukk syurga . Best tuuu , UNTUNG kau LEMBU :) Aku sayang mu LEMBU , moooooooooo !

Aku sedih dengan BAKAL pemergian kau . Sebab tuu aku tak tengok time kau kena sembelih . Aku tabah and kauu pun mesti tabah , okay ? Muahhhhhhhhhhhh untuk lembu lembu :)

Style , pujuk lembu . Aku punye style ni , kau ada ? Kalau ada TAIP dengan jari menari :)