dare to dream











D'Owner


Assalamualaikum pakcik , makcik , nenek dan atok sekalian . Terima Kasih kerana sudi melawat blog saya yang comel ni *kay perasan kejap* Dah melawat tu , pandai pandai lah buat macam rumah sendiri . Jangan bagi berhabuk dan sila buangkan perasaan malu untuk menekan button FOLLOW yang terserlah :)

I | Love | You


D'Status

I AM IN LOVE



D'Credits

Template by : Nida Inayah Maghfirani
Basecode: Husnaa
Tutorial: Chiq Ziera
Image: Cuse
Other:

Older Post | Newer Post
Duit ialah Money :)
Wednesday 16 November 2011 | Wednesday, November 16, 2011 | 0 Sweet Cupcake




Assalamualaikum :) Hari ini , aku dapat RM 100 . Alhamdulillah . Rezeki , JANGAN ditolak . Korang dah amik belum ? Kaya lahh MALAYSIA , sampai boleh bagi duit bantuan RM 100 kepada semua PELAJAR . Aku ingat nak bagi dekat parents aku , tapi diorang cakap guna lahh untuk beli baju sekolah . Hmm , SEKOLAH SEKOLAH SEKOLAH . Oh no ! 
Ha , tadi kan ada seorang cikgu ni . Beliau dikategorikan sebagai USTAZ . Hmm , beliau tanya aku . Kenapa datang sekolah ? Bukan budak form 3 dah start cuti ke ? Aku pun dengan muka selamba nye menjawab , saya datang sebab nak ambik duit . Korang tahu apa beliau jawab ? Ha , ni jawapan beliau :: ' Huh , mata duitan' . Lepas je aku dengar tu , perghhh . Rasa macam nak blahhh terus je dari sekolah tu . Tapi apa kan daya , semua gate tertutup rapat . Hmm , even beliau dah cakap macam tuu AKU AKAN CUBA MENGHORMATI beliau seperti sebelum ini :) Aku tak kisah lahhh ,orang nak kata apa pun . Sebab tuuu , kerajaan yang bagi . Itu HAK aku ! 

Hmmm , hari ini aku dah start PACK barang untuk PINDAH kembalik ke KEMAMAN :) AKU TAK SEDIH . Tapi aku rasa SAYANG nak tinggalkan KENANGAN bersama kawan kawan aku . Kali ni dah termasuk kali ke berapa pun aku tak tahu . Aku rasa almost every year aku berpisah dengan kengkawan aku . Kan best kalau , dahh bertemu TAK akan berpisah . Okay , itu TAKDIR Husna Ahmad Nasser :) Terima kenyataan , okay . Kalau ada JODOH , mesti jumpa lagi lahhhh . Tapi berapa tahu aku kena tunggu ? Sabar :) Aku akan cuba tersenyum walaupun hati tengah menangis #