dare to dream











D'Owner


Assalamualaikum pakcik , makcik , nenek dan atok sekalian . Terima Kasih kerana sudi melawat blog saya yang comel ni *kay perasan kejap* Dah melawat tu , pandai pandai lah buat macam rumah sendiri . Jangan bagi berhabuk dan sila buangkan perasaan malu untuk menekan button FOLLOW yang terserlah :)

I | Love | You


D'Status

I AM IN LOVE



D'Credits

Template by : Nida Inayah Maghfirani
Basecode: Husnaa
Tutorial: Chiq Ziera
Image: Cuse
Other:

Older Post | Newer Post
Blackberry (: ?
Friday 11 November 2011 | Friday, November 11, 2011 | 0 Sweet Cupcake

Assalamualaikum :) Selamat Pagi semua ! Dah gosok GIGI belum ni ? Auwww , kalau belum PLEASE gosok sekarang SEBAB sampai dekat sini bau BUSUK nye haaa ! HAHA !
Okay , korang nampak tak BABY aku dekat atas tu ? Hmmm , semestinya tu bukan hak milik aku . Huh ? Kalau korang BAIK HATI nak belikan aku mende atas tuuu , AKU dengan berBESAR HATI nye menerima :) Tapi ada ke orang nak bagi ? Sebab BABY atas ni MAHAL tahap memecah kepala otak . BLACKBERRY , kenapa awak mahal sangat ? Kalau awak murah MESTI ramai orang akan beli awak INSYAALLAH termasuk SAYA :)

Ayah saya cakap phone ni boleh detect di mana kita berada . Hayyyya ! Bagus kan security dia sampai tahap macam tu ? hmm , UNTUNG lahh kan kalau parents bagi dekat korang . Ramai kawan aku pakai BABY ni , UNTUNG LAHHH diorang ! Tak JEALOUS kannn ? Takpe INSYAALLAH , besar nanti kalau aku banyak duit AKU AKAN BELI BABY NI UNTUK MY PARENTS :) Amin , moga moga dapatlahhhh !

#BLACKBERRY nanti turunkan sikit harga tuu # Muahhhhhhhhhhhhhh *