dare to dream











D'Owner


Assalamualaikum pakcik , makcik , nenek dan atok sekalian . Terima Kasih kerana sudi melawat blog saya yang comel ni *kay perasan kejap* Dah melawat tu , pandai pandai lah buat macam rumah sendiri . Jangan bagi berhabuk dan sila buangkan perasaan malu untuk menekan button FOLLOW yang terserlah :)

I | Love | You


D'Status

I AM IN LOVE



D'Credits

Template by : Nida Inayah Maghfirani
Basecode: Husnaa
Tutorial: Chiq Ziera
Image: Cuse
Other:

Older Post | Newer Post
11 . 11 . 11 (:
Friday 11 November 2011 | Friday, November 11, 2011 | 0 Sweet Cupcake
Assalamualaikum :) Sihat ? Okay . hmm , semua friends aku dekat FACEBOOK update their status with that date ? Why ? Maybe sebab UNIK or CANTIK . Ramai yang nikah , kahwin and so on pada tarikh ni . Hmm , apa apa pun aku ucapkan semoga bahagia . Bagi aku tarikh ni biasa je , macam tarikh lain lain . Tapi tarikh yang paling special bagi 30 . 12 lahhh . Birthdayy aku kannnnn !

Wahhhh , BOSAN nye . Nak ke sekolah cikgu dah bagi AMARAN ' Budak form 3 direhatkan mulai hari Jumaat iaitu pada tarikh 11 . 11 . 2011 sampai bukak sekolah tahun depan' Memang lahhh mula mula kita sorak HOOORAYYYY or ALHAMDULILLAH . Tapi bila dah duduk dekat rumah ni BOSAN datang MELANDA :) hmmm , nak baca novel HABIS SEMUA novel aku dah habis baca . Nak ajak ibu pergi kedai buku , ibu pulak BUSY . Adoi ! Korang tak nak kawan dengan aku ke ? Jom lahhh kawan , aku BOSAN ni :)

#BosanTahapGabanMacamNiLahJadiNya#