dare to dream











D'Owner


Assalamualaikum pakcik , makcik , nenek dan atok sekalian . Terima Kasih kerana sudi melawat blog saya yang comel ni *kay perasan kejap* Dah melawat tu , pandai pandai lah buat macam rumah sendiri . Jangan bagi berhabuk dan sila buangkan perasaan malu untuk menekan button FOLLOW yang terserlah :)

I | Love | You


D'Status

I AM IN LOVE



D'Credits

Template by : Nida Inayah Maghfirani
Basecode: Husnaa
Tutorial: Chiq Ziera
Image: Cuse
Other:

Older Post | Newer Post
Yesterday and Today :)
Monday 17 October 2011 | Monday, October 17, 2011 | 0 Sweet Cupcake
Salam and Hye ! hmm , yesterday aku tak sempat nak post 'SOMETHING' agak GeMar . Do you what I mean ? HAHA ! GeMar :: GEmbira MARah ! Ok , tak lawak kan ? And aku tak nak buat lawak . So , mula dengan CERITA semalam . First , aku tak boleh lupakan kumpulan V . I . P . WHY ? Ooops , sorry TAK dibenarkan cerita disini . But yang paling aku tak percaya , bila jumpa diorang LIVE . Nampak lain gila ! Ok tak nak cerita . Jaga hati orang lahh :)

So , we stop about yesterday . Bak PEPATAH melayu , 'yang dah lepas , lepas' HAHA ! Pepatah melayu daripada HUSNA AHMAD NASSER . Tak lawak ? So jangan gelak ! Hari ini , aku pergi sekolah . Ye lah kan , PELAJAR CEMERLANG . Even dah habis PMR pun , still ada semangat nak ke sekolah . Tadi aku DIceramahkan oleh Cik Seri , nama sebenar ialah Cik Nadzirah Binti ............ Tak ingat ! WOW , Gempak habis . Macam macam permainan diadakan . And kalau korang nak tahu , setiap permainan tu kene ade kumpulan yang ahli nya 10 orang . Nak tahu tak name kumpulan aku apa ? But janji dulu jangan GELAK , KETAWA boleh blahhh .

Nama kumpulan :: The world of billionaire
Tagline :: No MONEY , No TALK :)

Jangan GELAK ! Bagi aku , PERFECT . Thanks kepada kengkawan aku yang bertungkus lumus memikirkan nama kumpulan dan tagline tuu . Tapi sayang , kitorang tak sempat nak buat presentation . ALHAMDULILLAH , kurang sikit rasa MALU tu . HAHA !

So , I think that all for today . HAHA ! Ayat ni aku tiru ayat GLAMOUR semua cikgu . I like :) Ok laa , aku nak sambung membaca BUKU CERITA aku . Nak cari perkataan bahasa melayu yang BARU . Boleh aku guna kan untuk post blog nanti !