dare to dream











D'Owner


Assalamualaikum pakcik , makcik , nenek dan atok sekalian . Terima Kasih kerana sudi melawat blog saya yang comel ni *kay perasan kejap* Dah melawat tu , pandai pandai lah buat macam rumah sendiri . Jangan bagi berhabuk dan sila buangkan perasaan malu untuk menekan button FOLLOW yang terserlah :)

I | Love | You


D'Status

I AM IN LOVE



D'Credits

Template by : Nida Inayah Maghfirani
Basecode: Husnaa
Tutorial: Chiq Ziera
Image: Cuse
Other:

Older Post | Newer Post
UNlike ?
Sunday 16 October 2011 | Sunday, October 16, 2011 | 0 Sweet Cupcake
Salam buat yang TERsayang , TERcinta , TERrindu , TERjahat ,TERbenci ! HAHA ! Nak tahu something tak ? Tak tahu lahh , bagi korang KELAKAR ke TAK ! Sebab , satu rumah gelak kan aku TADI .

Pagi tadi , ibu aku minta tolong BASUH BAJU kotor . Aku ni jenis yang malas nak buat kerja PEREMPUAN . Dengan muka masam aku , pergi lahh basuh . Ok , letak baju dalam mesin DAH . Tekan ON dah . So , aku tekan START . Bermula lahh mesin membasuh BAJU :)

Kalu korang CERDIK bab bab buat kerja rumah ni , ape yang aku lupa letak ? Ha ...? Dapat jawapan tak ? hmmm , aku lupa letak SABUN :) Lepas 20 minutes MESIN START basuh . Nenek aku pun tanye 'Husna dahh letak sabun ke dalam mesin ?' ALAMAK ! haishhh , MALU nye ! Habis satu rumah gelak kan aku . Ye lahh , FINE . Aku memang tak pandai bab bab kerja rumah ni ! Aku pernah belajar KH pilihan ERT . Tak pernah A . Belajar PERDAGANGAN baru dapat A , alhamdulillah !

So , dari tadi aku cerita . Lupe pulakk nak tanye , korang sihat tak ? Kalau tak sihat cepat cepat lahh makan ubat , nanti MELARAT pulakk . Aku pun dah sakit tekak 3 hari , macam tulang ikan yang BESAR lekat dalam tekak ni . Semalam punn HAMPIR HAMPIR DEMAM . Alhamdulillah , hari ini dahh baik sikit .

OMG ! Tetibe pulak aku fikir NEXT YEAR . Tahun depan aku dahh masuk FORM 4 . Dahh tua dahh aku , SEKEJAP je masa berlalu . After that , FORM 5 then masuk Universiti . Then KERJA . Oh no ! CEPAT nye . hmm , Ok laa . Jari jemari aku yang CANTIK lagi LENTIK ni dah letih menaip ! See you next post . Muahhh buat HUSNA AHMAD NASSER . HAHA ! :)