dare to dream











D'Owner


Assalamualaikum pakcik , makcik , nenek dan atok sekalian . Terima Kasih kerana sudi melawat blog saya yang comel ni *kay perasan kejap* Dah melawat tu , pandai pandai lah buat macam rumah sendiri . Jangan bagi berhabuk dan sila buangkan perasaan malu untuk menekan button FOLLOW yang terserlah :)

I | Love | You


D'Status

I AM IN LOVE



D'Credits

Template by : Nida Inayah Maghfirani
Basecode: Husnaa
Tutorial: Chiq Ziera
Image: Cuse
Other:

Older Post | Newer Post
Susah Gila :)
Sunday 23 October 2011 | Sunday, October 23, 2011 | 0 Sweet Cupcake
SALAM ! Jawab kalau anda sayang aku . HAHA ! Just kidding , jawab lahh kerana ALLAH . Okay ?
Actually , aku ada masalah seBESAR GAJAH . Huh ? Baru aku tahu selama ni , BETAPA SUSAH nye nak buat keputusan yang tak akan menyakitkan hati kedua dua belah pihak . Hmmm , HELP . Dial 999 ? Oh No ! I don't need rescue or policeman . But I need STRENGHT . Can you give it to me ? Yeahhh , I know answer . Auww , THANKS a lot !

HAHA ! Sorry , pagi ni MEREPEK sikit :) Bosan eak bace post aku kali ini ? Kalau BOSAN , blahhh dari aku punye blog ni . Okayy ?

Keputusan ? Keputusan ? Keputusan ? HUSNA , CEPAT FIKIR . Huh ? Aku tak tahu nak bagi JAWAPAN apa . Kalau YES , maybe ada dua orang yang akan MARAH akan HUSNA AHMAD NASSER . Kalau NO , ada seorang yang akan sakit hati . Hmmm , kalau boleh aku tak nak tiga tiga sakit hati .

Arghhhh ! What happen to the world ? SERAM SERAM SERAM ! Siapa yang nak tukar jadi DIRI aku buat sementara waktu ni ? (Husna ! Kau ingat boleh ke ?) Arghhhh !

Okayy , kalau korang nak tahu soalan apa yang perlu kan jawapan yang TERlalu RUMIT tu . Hantar MESEJ kat FB . InsyaAllah , aku TAK balas .