dare to dream











D'Owner


Assalamualaikum pakcik , makcik , nenek dan atok sekalian . Terima Kasih kerana sudi melawat blog saya yang comel ni *kay perasan kejap* Dah melawat tu , pandai pandai lah buat macam rumah sendiri . Jangan bagi berhabuk dan sila buangkan perasaan malu untuk menekan button FOLLOW yang terserlah :)

I | Love | You


D'Status

I AM IN LOVE



D'Credits

Template by : Nida Inayah Maghfirani
Basecode: Husnaa
Tutorial: Chiq Ziera
Image: Cuse
Other:

Older Post | Newer Post
Still SMILING :)
Tuesday 25 October 2011 | Tuesday, October 25, 2011 | 0 Sweet Cupcake
Salam buat yang TERcinta gitu . HAHA ! Hmm , hari ni merupakan hari kedua aku tak ke sekolah . WHY ? Sakit ke ? Malas ke ? Or something wrong ? HAHA ! hmm , sebenarnya :: AKU MALAS plus LETIH TENGOK MUKA ORANG YANG AKU BENCI . Meluat ! Bueeekkkkkkkkkkk :)

Okay , hari ini aku menghabiskan masa aku dengan mengatamkan novel bertajuk SEMARAK CINTA . Romantikkkk habis lahh sister ! Layan , BEST plus SYOK gila ! HAHA ! Tapi kan ada jugak SEDIH :) Dalam hidup , tak sah kalau tak ada EVENT yang menyedihkan . KAN ? hmmm , TABAH kan hati anda :) JUST IGNORE THE PROBLEM AND TRY TO SOLVE IT .

Hmmmm , aku tak tahu nak buat apa sekarang . Tak de orang nak chat dengan aku , SEDIH kot . Biasa nye , kalau malam malam macam ni peminat peminat hantar chat . Tapi malam ni lain pulakkk , HAYYYYYYYYA ! SABAR !

Seriously , BORING dahhh sebati dalam hidup aku . Yeahhhhhhhhhhhhhh :) Kalau anda juga BORING time macam ni , hantar lahh chat dekat aku . Dah lahhh , aku blahhh dulu lahhh :)