dare to dream











D'Owner


Assalamualaikum pakcik , makcik , nenek dan atok sekalian . Terima Kasih kerana sudi melawat blog saya yang comel ni *kay perasan kejap* Dah melawat tu , pandai pandai lah buat macam rumah sendiri . Jangan bagi berhabuk dan sila buangkan perasaan malu untuk menekan button FOLLOW yang terserlah :)

I | Love | You


D'Status

I AM IN LOVE



D'Credits

Template by : Nida Inayah Maghfirani
Basecode: Husnaa
Tutorial: Chiq Ziera
Image: Cuse
Other:

Older Post | Newer Post
Sakit Again
Saturday 15 October 2011 | Saturday, October 15, 2011 | 0 Sweet Cupcake
Salam buat yang saya SAYANG :) Yang saya BENCI pun boleh jawab salam . HAHA ! hmmm , ok . Berdasarkan tajuk di atas , aku diserang penyakit yang TER TER TER tak bahaya . Sakit tekak ! Arghhh , rase nak buang aje tekak ni . SAKIT SAKIT SAKIT , Ya Allah kau sembuhkan lah penyakit aku  ni . AMIN !

Hmm , ok . Tadi aku pergi UPM . Wow ! Ramai gile , ye lahh 14 until 19 Oct KONVO UPM . Petang karang , InsyaAllah nak pergi lagi . Kalau boleh aku nak pergi booth AYUN , nak sangat beli tudung kat die ! Aku rase tudung die lain daripada yang lain even SAMA :) Apa yang aku merepek ni ? HAHA ! Tape laa , dapat sikit aku release tension yang sedang bertandang dalam otak aku ni .

Aku rase suatu hari nanti aku nak buat pengakuan laa . Tapi aku TAKUT , MALU and macam macam lagi . Sebab aku rase aku tak se PERFECT korang ! hmm , Kalau aku bagitahu korang mesti gelak and MAYBE ade orang cakap aku ni tak betul . Tapi walaupun mende ni bagi korang hal kecik , bagi aku hal ni paling BESAR dalam otak aku . Arghhhh ! 

Kan best kalau aku ade PENDENGAR yang setia dan TIDAK akan ketawa kan aku bile aku luahkan perasaan ni . Haiyyyyo ! Ini tak bermakna kawan kawan yang aku ada tak boleh jadi , but aku ada perasaan MALU dengan diorang ! Aku sayang diorang sangat sangat sangat tapi tu la masalah . Malu nak luahkan perasaan kat diorang . Ok la , jari aku dah letih menaip . Hope korang GEMBIRA membaca :)