dare to dream











D'Owner


Assalamualaikum pakcik , makcik , nenek dan atok sekalian . Terima Kasih kerana sudi melawat blog saya yang comel ni *kay perasan kejap* Dah melawat tu , pandai pandai lah buat macam rumah sendiri . Jangan bagi berhabuk dan sila buangkan perasaan malu untuk menekan button FOLLOW yang terserlah :)

I | Love | You


D'Status

I AM IN LOVE



D'Credits

Template by : Nida Inayah Maghfirani
Basecode: Husnaa
Tutorial: Chiq Ziera
Image: Cuse
Other:

Older Post | Newer Post
Nyet Nyot Nyat
Monday 31 October 2011 | Monday, October 31, 2011 | 0 Sweet Cupcake
Salam . huh ? SEDIH kan ? First , Terengganu kalah lawan Negeri Sembilan . Tapi tak pe boleh berusaha lagi untuk tahun depan :) Hmm , yang buat aku sedih nye semua nak salahkan SHARBINEE . Kenapa semua nak salahkan dia ? Cuba korang yang duduk dekat tiang gol tu . Amacam ? Pasti lu goyang kan ? So , jangan nak cakap besar sangat dan jangan nak hebohkan sangat kelemahan orang atau kesilapan orang . Bukan kau tu sempurna sangat sampai tak pernah buat silap ? Hey , SEDAR lahh diri sikit . Okay ?


Second , aku sedih dengan NOVEL . Yo lahh , bukan apa . Aku ni jenis yang cepat EMO :) Itu lah kelemahan aku even bukan  aku pun yang jadi watak dalam novel tu . Auuuwww ! Hmmm , apa nak jadi lah dengan HUSNA AHMAD NASSER ni ? Ayoyo !

Okay lahh , dah tak nak cerita tentang sedih sedih lagi . Tak mau sedih sedih . Kita kena happy selalu ! HAHA ! Hari ini dengan bangga nye aku PERGI sekolah .Wahhh , TERsangat lahh happy aku pergi . hmmm , esok kene pergi lagi sampai lusa . Aku pergi bukan sebab nak mengadap muka orang yang buat aku sakit hati BUT sebab LAWATAN . Faham ? hmmm !

Grrr ! Mesej Mesej Mesej . STOP ! Jangan mesej lagi dengan aku . Apa yang aku merepek ni ? Muahhhhh ! Okay lahh . GOODBYE darling . Muahhhhh HUSNA AHMAD NASSER :)