dare to dream











D'Owner


Assalamualaikum pakcik , makcik , nenek dan atok sekalian . Terima Kasih kerana sudi melawat blog saya yang comel ni *kay perasan kejap* Dah melawat tu , pandai pandai lah buat macam rumah sendiri . Jangan bagi berhabuk dan sila buangkan perasaan malu untuk menekan button FOLLOW yang terserlah :)

I | Love | You


D'Status

I AM IN LOVE



D'Credits

Template by : Nida Inayah Maghfirani
Basecode: Husnaa
Tutorial: Chiq Ziera
Image: Cuse
Other:

Older Post | Newer Post
Kalau dah sakit , macam ni lahh jadi nya :)
Thursday 20 October 2011 | Thursday, October 20, 2011 | 0 Sweet Cupcake
Salam . hmmm , ikut suka korang lahh nak jawab ke tak . Malas dahh nak PAKSA . Hari ini aku LETIH gila plus SAKIT . Aduhhh ! Tahan and sabar and doa banyak banyak . Ha , aku baru ingat . Ustaz ada bagitahu , jangan DOA minta mati cepat . HARAM ! Haishhh , aku selalu doa macam tu bila dahh tak tahan sangat . Aku mengaku ! ASTAGHFIRULLAH .

Lepas ni , aku dahh tak nak minta dahh benda bukan bukan macam tuu . DOSA kot . Hmm , anyway korang SIHAT tak ? Lama kan kita tak bersua muka ? HAHA ! Tadi kan , dekat padang kan DIA main bola sepak . Heyyy ! Apa yang aku merepek ni ? DIA mana pulakk lahh ni ? Aduhhhh .

Ok , lupakan cerita tadi tu . Korang buat apa sekarang ? Shopping ? Tidur ? Makan ? Minum ? Main ? Ha , apa apa je lahh .

Ok lahh , aku stop lahh taip . Memandangkan aku tak sihat , korang pun dahh start bosan baca. Aku BERHENTI disini :)