dare to dream











D'Owner


Assalamualaikum pakcik , makcik , nenek dan atok sekalian . Terima Kasih kerana sudi melawat blog saya yang comel ni *kay perasan kejap* Dah melawat tu , pandai pandai lah buat macam rumah sendiri . Jangan bagi berhabuk dan sila buangkan perasaan malu untuk menekan button FOLLOW yang terserlah :)

I | Love | You


D'Status

I AM IN LOVE



D'Credits

Template by : Nida Inayah Maghfirani
Basecode: Husnaa
Tutorial: Chiq Ziera
Image: Cuse
Other:

Older Post | Newer Post
Aktiviti MANTAP :)
Wednesday 19 October 2011 | Wednesday, October 19, 2011 | 0 Sweet Cupcake
SALAM ? Jawab tak ? Kalau tak jawab , JANGAN baca ! hmmm , ok . Hari ini , aku akan cerita aktiviti sekolah pada 19 . 10 . 2011 . Memang MANTAP punya aktiviti lahhh :)

Nak tahu aktiviti apa ? Ha , PENGURUSAN JENAZAH :) Memang best , ye lahh semua ORANG akan melalui saat KEMATIAN . Insaf jugakk aku hari ini , ALHAMDULILLAH . Rugi lahh , kalau tak datang .

Sambil belajar , kitorang ada practical CARA MENGAFANKAN JENAZAH . Wow ! Memang best . Tapi susah jugak kan ? Ye lahh , tak semua jenazah senang diuruskan . Haishhh !

Adoi , bosan lahh aku . Kawan kawan aku dahh pinjam novel KESAYANGAN aku . So malam ni , tak ade novel untuk dibaca oleh aku . Terpaksa lahh tunggu lagi seminggu , tu pun kalau diorang jenis baca SEKEJAP . Hayyooo ! Wei , nak tahu something tak ? Mesti korang gelak kan aku ! Aku JOIN choir kelas ! OMG , Husna yang agak PEMALU join CHOIR . Ye lahh , kelas aku just 6 orang je pelajar nye . Cikgu pulak nak lebih 20 pelajar satu kelas . MAHU aku join , SABAR je lahhhh .


Ok lahh , aku nak layan FACEBOOK pulakkkkkkkkkk . BYE , SALAM SAYANG buat HUSNA AHMAD NASSER . HAHA ! Tak lawak kan ?